FFS ;D
Nogle der er med på al' akir så? jeg er frisk på det meste.. bare vi får spillet sammen
FFS ;D
Nogle der er med på al' akir så? jeg er frisk på det meste.. bare vi får spillet sammen
QuoteOprindeligt indlæg af Deathwebber
FFS ;D
im in på al'akir
QuoteOprindeligt indlæg af Deathwebber
Bloodfeather, Ragnaros eller Spinebreaker kunne være en idé.
horde - Bloodfeather =
Lad os vælge Bloodfeather. Alliance. Der har jeg en level 23 human rogue. Female self
Alliance ville nu være sjovest
Yup, er i så med på at idag kl. 12 - 14 laver vi Alliance på enten Al'Akir eller Bloodfeather?
Skal vi ikke vælge en server på low istedet?
Uhh har lige fundet ud af det er en rigtig dårlig ide.. der er folk der spiller som første char overalt kan ikke klare det
Vi tager en af de 2 medium langt bedre
Hehe, Bloodfeather eller hvad?
Hehe, Bloodfeather eller hvad?
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
al akir? så går jeg med:)
så ska vi snakke horde!
Deathwebber lav ny tråd med poll så vi kan stemme om de 2 servere
F.eks
1. Bloodfeather
2. Al' akir
3. Ligeglad
Gør jeg nu, 2 sec.
lol stop nu jeres allience pis og få noget horde! allience er så klamme ! high allience har virkelig ikke noget liv, de går rundt i stranglet horn vale og nakker lowbies Horde på skullcrusher så er jeg med!
som om der aldrig kom et poll? eller er det bare mig?
og ang. Al Akir, der spiller næsten 6/10 herinde fra alligevel?
Ja der skulle vidst være en del på Al'Akir.
Har selv lige lavet en NE Hunter derinde.
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
så ska vi snakke horde!
Ville jeg nu også sige da største delen af alle spillere er Allys bliver det sq kedeligt + det er sejere at være Horde
haha
:hb: :hb: :hb: :hb:
Jeg synes ikke rigtigt vi har fundet ud af hvad vi skal spille?! Er det Horde på Al'Akir eller hvad?
Og Talen, der er lavet en poll.
Jeg har mine chars på al'akir horde, regn ikk med jeg laver en ny for tweak da jeg ved de fleste holder sig til deres egne og rigtige chars!
hvad med at lade en Moderator bestemme??
man kan jo ikk tvinge os til at spille, og tror interessen for det er for lille imo