Dårlig indpakning af vare

  • For nogle dage siden, modtog jeg mit bestilte headset fra shg.dk, men posten havde kastet for hårdt med den, så der var et dybt mærke i indpakningen og mikrofonen var knækket af.


    Den afleverede jeg hos posten, som ville give mig pengene tilbage. Fint nok.


    Jeg bestiller mig et nyt headset og modtager det idag. Denne gang er der ingen mærker i indpakningen, men da jeg åbner pakken, kan jeg se at der er blevet smidt med den og mikrofonen er igen knækket af.


    Kan jeg aflevere den hos posten igen, hvis der ikke er nogen mærker på indpakningen, eller vil de bare tro det er mig selv, der har knækket den?


    Skal lige siges at headsettet var pakket utroligt dårligt ind første gang. Bare et tyndt stykke pap rundt om den ene led og noget papir.
    Anden gang er værre, et stykke pap rundt om den ene side af headsettet og papir om resten...


    :evil:

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Argaen ().

  • du går da helt klart ned og brokker dig på postvæsnet og ringer til shg at du er ved at være træt af at lortet er ødelagt når du modtager det.


    Sæt dem på plads og fortæl dem at de skal pakke det pis ordenligt ind ellers handler du ik ved dem igen :T

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • jeg har været vikar på postens pakke afdelig.
    og det går temmelig hårdhændet for sig der inde. pakkerne der ligger nederst i burene falder små 2 meter før de rammer et transportbånd (også dem der er mærket med forsigtig).
    derefter bliver de pakket i bure igen i øst og vest men de bliver bare smidt ned i burene.


    hvis man gerne vil gøre det lidt forsigtigt så er der en arrig mand der ånder en i nakken.


    så det er nok posten der klokker i det.


    mvh dwmc


  • Ikke nødvendigvis. Tingene skal være forsvarligt indpakkede og det kan en hel del af de pakker, jeg gennem tidens løb har set, fra SHG ikke kaldes.
    Nogle af pakkerne lignede ikke engang en pakke. 8o


    Såvidt jeg husker, plejer de endda, at sende en mail ud, efter levering og spørge, om indpakningen var ok.
    De informationer, de får tilbage der, bruger de åbenbart ikke til noget som helst. :roller:

  • Jeg har selv været ansat hos posten, så jeg ved hvordan pakkerne/posten bliver behandlet.


    Jeg har afleveret pakken hos posten, som mente at de ville sende den retur med nægtet modtagelse. De mente ikke reklamationsafd ville tage det seriøst, hvis de fik 2 af de samme produkter så kort tid efter hinanden.


    Så har jeg snakket med shg.dk, og de mente at det nu var et problem at posten sendte den retur og ikke til reklamationsafdelingen. De var dog enige i, at den ikke var forsvarlig pakket ind.


    Nu håber jeg sgu bare, at posten ikke nakker pakken, som de har gjort med alt andet jeg har sendt retur...


    [Blocked Image: http://www.ansalon.dk/smileys/ffs.gif]

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Har oplevet noget ligene.


    Var træt af min gamle PC, så jeg solgte den og tjente nada på den.
    Den blev sendt med posten, men da den nye køber fik den var den pakken total skadet og pcen bulet, riset, ødelagt og harddisken var røjet ud. størmforsygningen mast fast på bundkortet.
    Og ja, jeg havde pakket det ordenligt ind i orginal kasse med isolering og pakninger mod stod, men hvad hjælper det hvis der ligger 100kg oven på den og de stadig smider med varen.


    Min gamle pc blev sendt retur, og så stod jeg og lignede et dumt spørgsmåls tegn.
    Ringede og brokkede mig ved postdanmark, hvor jeg fik 4k til ny pc.
    Sådan kan man også gøre, så jeg tjente faktisk en del ;)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Ja... Så skete det igen... Fik pengene tilbage fra headset #2 og bestilte #3. Men men men... Der var mikrofonen også knækket af ved ankomst...
    Gider sgu ikke mere med shg.dk... Nogen der ved hvor man ellers kan købe Sharkoon Majestic 5.1, udover hos shg.dk?? Der står kun shg som forhandler på edbpriser..

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate