Vind 2 FX55 SD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Forhelvede, ville lige til at betale her idag for OC.dk lan og så det Netbyte, men nææh nej, man skal oxo have noget bruger ID og ikke kun pass fra banken, bitcher dem satme imorgen, var tirsdag sidste uge jeg bedte om at få det lort lavet :|


    Hvis det er bruger ID til din netbank, så står det vel på de oprettelsespapirer du fik udleveret da du bad om at blive koblet på netbank ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvis det er bruger ID til din netbank, så står det vel på de oprettelsespapirer du fik udleveret da du bad om at blive koblet på netbank ..


    Ringede til danskebank kundeservice her for en time siden, og de sagde man aftalte det mundligt og jeg bør have fået det fortalt.. :|


    Men alt er i vinkel nu.


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Så er der kommet lidt mere ud om, hvad der skal ske med overcloking konkurencen læs mere her


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Efter lidt snakken frem og tilbage med min LN2 kontakt blev vi enige om at der også skulle være LN2 repræsenteret på NetByte.


    Samtidig med at vi efter al sansynlighed vil være istand til at overclocke en Dothan 2.3Ghz, En P4 3.8Ghz ES samt en FX57 ..


    Det skal nok blive sjovt..