Navn bag mail adersse

  • tror jeg ikke du kan få lov til,men hvis det kan lade sig gøre,så skulle det nok være ved at kontakte CC.


    men det kommer vel an på hvad grunden er til du skal have oplyst dette.

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Hejsa
    Er der nogen der kender en måde at finde navn og adresse på en person der har en cybercity mail??


    Nej. CyberCity MÅ ikke oplyse det til dig hvis du henvender dig til dem. Kun politiet kan få det at vide ... og det kan de ikke bare for sjov skyld. Der skal være en god grund til det da de skal have en dommerkendelse til at få de oplysninger.


    De eneste du kan henvende dig til er politiet og de må så finde ud af om der er en grund til at finde ud af hvem personen er i virkeligheden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Hejsa
    Er der nogen der kender en måde at finde navn og adresse på en person der har en cybercity mail??


    Må man spørge i hvilken forbindelse du vil vide det - men ok gætter på at den ikke er helt stueren - så havde du vel bare spurgt vedkommende.. ;)

  • Jamen hvis det kan glæde nogle skal jeg da gerne fortælle det. Jeg er blevet kontaktet af en person på mail som vil sælge mig noget "orange" og så vil jeg godt vide mere om ham.

    SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Jamen hvis det kan glæde nogle skal jeg da gerne fortælle det. Jeg er blevet kontaktet af en person på mail som vil sælge mig noget "orange" og så vil jeg godt vide mere om ham.


    Ja ok - så gætter jeg på at du må spørge vedkommende selv - eller lade vær med at handle.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Jamen hvis det kan glæde nogle skal jeg da gerne fortælle det. Jeg er blevet kontaktet af en person på mail som vil sælge mig noget "orange" og så vil jeg godt vide mere om ham.


    Ja så er det ihvertfald ikke politiet du skal spørge;-)
    Men der er jo altid en risiko ved at købe "orange"...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    du har vel ikke tænkt dig at købe noget sort vel? Er det hælervarer eller hvad?


    Forpulede snyltere... i burde skydes! I er med til at vores skat er så fucking høj! X(


    Den skal vil altid være høj! Det er den der tvinger folk til at købe/arbejde sort! :pokey: