Indlæg af HOMER

    Ja det er vist det problem de fleste har. Tv2 og Tv3 kræver hver sin parabol og hvert sit abonnement. Så er der den mulighed for at få kabeltv direkte ved tdc men jeg tror det ender med at du får de samme kaneler som fællesantennen bare lidt dyrere.. :crazyeyes: Måske kan du selv vælge med en selector.. Det er en jungle med de udbydere. Ingen giver dig alt det du vil ha og kun det... Jeg tror det er billigst/bedst med fællesantenne...

    Nu ved jeg ikke hvor mange kanaler i har på fællesantennen, men du har sikkert ingen filmkanaler og det får du med parabol (i de store pakker) men til gengæld kan det ikke lade sig gøre at have alle danske kanaler med kun en parabol. Hos Viasat får du Tv3 og Tv3+ og de svenske/norske udgaver af samme. Hos CanalDigital får TvDanmark og Tv2 Zulu/Charlie. Jeg tror fakstisk at du kan få gratis parabol og gratis oprettelse hos begge. Det hele kommer lidt an på dine ønsker og behov.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    rigtig meget :offtopic:


    nogle der kender et rigtig godt billig sted at få kontakt linser ?


    jeg bor i Århus


    Jeg har linser hos Louis Nielsen. Jeg giver 238kr/ md. og de 10kr. går til en "kredit" på 1200. Dvs. at du kan vælge et par briller til 1200kr. og betaler så 10 kr. i md. Jeg er meget tilfreds og synes også det er billigt i forhold til andre optikkere...
    Det skal lige siges at det er døgnlinser der kun skiftes en gang i måneden...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg har kig på et par ret store B&W højttalere.
    Problemet er, at de befinder sig i KBH og jeg bor i nærheden af Sønderborg.
    Post DK kan sandsynligvis ikke tage dem p.g. af størrelse og vægt.
    Findes der andre firmaer i KBH, som kan og til en fair pris ?


    PostDK kan sagtens tage dem og er sandsynligvis også de billigste...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    du har vel ikke tænkt dig at købe noget sort vel? Er det hælervarer eller hvad?


    Forpulede snyltere... i burde skydes! I er med til at vores skat er så fucking høj! X(


    Den skal vil altid være høj! Det er den der tvinger folk til at købe/arbejde sort! :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Jamen hvis det kan glæde nogle skal jeg da gerne fortælle det. Jeg er blevet kontaktet af en person på mail som vil sælge mig noget "orange" og så vil jeg godt vide mere om ham.


    Ja så er det ihvertfald ikke politiet du skal spørge;-)
    Men der er jo altid en risiko ved at købe "orange"...


    For det første tager de 300kr. pr. halve time og for det andet fejlede bundkortet jo ikke noget til trods for at teknikkeren sagde at det var brændt af. Fordi madmason skruer et par skruer forkert i skal han vel ikke tages i røven af den grund? Og hvad er det for udgifter du taler om. En timeløn er vel en timeløn? Og det kan da ikke være spildt når nu pcen virker?

    Der er jo ikke nogen der har brokket sig over timelønnen. Men når han selv kører de samme test hjemme og kan se at at teknikkeren har løjet om at computeren går ud, er det vel fair nok at være lidt skeptisk.