Redline er UTT BH.
VX er UTT CH.
Blot for at slå det fast .
TT: Husk nu køling af ram, gerne 2x80mm blæser over, de blir fandens varme med høje volts.
Redline er UTT BH.
VX er UTT CH.
Blot for at slå det fast .
TT: Husk nu køling af ram, gerne 2x80mm blæser over, de blir fandens varme med høje volts.
Begge mine sæt UTT BH5 G.skill GH har skulle have 2,9v for 200 2-2-2-5.... Stabilt...
Så ved sq ikke helt - men i har sikkert ret
QuoteOprindeligt indlæg af 1_2_know
Begge mine sæt UTT BH5 G.skill GH har skulle have 2,9v for 200 2-2-2-5.... Stabilt...
Så ved sq ikke helt - men i har sikkert ret
Hm. så er det CH
ej, jeg ved ikke helt DFI vil jo også gerne give mere til TCCD som normalt ikke vil have ret meget. Ved ikke helt hvad det er, men måske er der noget der. OCZ sælger ihvertfald deres gold 2-2-2 som 200 mhz 2-2-2 ved 2.8v husker jeg ikke rent galt. Og det er BH. Og så kan de garanteret køre det ved 2.7 også
Jeg tror aldrig jeg har set CH køre det under 3v.
Anyways kan man se det på chippen, hvis man har begge dele er det ihvertfald nemt.
2,7-2,9 står der på pakken - men det er først ved 2,9v de er stabile, skal dog siges jeg stiller ret skrappe krav hva stabilitet angår, og timings
QuoteOprindeligt indlæg af 1_2_know
2,7-2,9 står der på pakken- men det er først ved 2,9v de er stabile, skal dog siges jeg stiller ret skrappe krav hva stabilitet angår, og timings
Ja altså hvis du kører spd-timings kunne de jo nok også før. kunne ihvertfald godt forestille mig du har strammet godt til på diverse undertimings
Men hvad skal man nu også med 200 mhz når man kan få 260?
de gskill der er vidst dem med gskils egne tccc chips på er det ikke? de plejer at kunne klare 240-260 FSB normalt...og løsere timings giver næsten intet ej heller mere volt.....265 kunne jeg godt forestille mig at de kan presses op på hvis det er et heldigt par osv...men slet ikke 275 eller derover....
btw er jeg interesseret i at komme af med mine 2*512mb OCZ pc4000VX for ca 1900 kr hvis nogen er interesseret....de yder godt, men desværre vil min cpu ikke så meget (245FSB) så har slet ikke brug for det...mit behov går mere i 2GB retning.
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
de gskill der er vidst dem med gskils egne tccc chips på er det ikke? de plejer at kunne klare 240-260 FSB normalt...og løsere timings giver næsten intet ej heller mere volt.....265 kunne jeg godt forestille mig at de kan presses op på hvis det er et heldigt par osv...men slet ikke 275 eller derover....
btw er jeg interesseret i at komme af med mine 2*512mb OCZ pc4000VX for ca 1900 kr hvis nogen er interesseret....de yder godt, men desværre vil min cpu ikke så meget (245FSB) så har slet ikke brug for det...mit behov går mere i 2GB retning.
De gskill er bh.
Hmm, har bare læst på XS at Redline er Winbond New BH-5, som er UTT så vidt jeg ved. Er også samme chips på mine Corsair.
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
Timmings giver lidt, ved 2-3-3-5 men ikke noget der er nævnværdigt...
Har haft et par SPI 1M stabile ved 269 mhz strammeste timmings, 272mhz strammeste sis BW, og mine nuværende ELSKER volt, kan få dem 263-265mhz strammeste timmigns stavbile til 32M
Sæt FSB op og brug lavere multi, så er dit problem løst?? - Læste ikke lige din signatur inden jeg gik igang med at skrive, men såfremt du har DFI, så kan du 245/200*250 = 306,25mhz...
Hvis du vil vaere sikker paa 275+, skal du nok IKKE snuppe BH-5 ;)..
Det optimale er klart BP PCB samt TCCD Chips.. Men mine egne er faktisk heller ikke ringe..
De har rendt FSB 305 cas 2.5-4-4-8 og 315 3-4-4-8... Saa de er heller ikke ringe - nogle de ved, hvilke chips, der sidder paa dem?
EDIT: Det er nok Hynix D5, efter hvad der fremgaar af den liste der.. Men, hmm - kan de godt rende saa hurtigt
QuoteOprindeligt indlæg af Dare_Devil
Det optimale er klart BP PCB samt TCCD Chips.. Men mine egne er faktisk heller ikke ringe..
De har rendt FSB 305 cas 2.5-4-4-8 og 315 3-4-4-8... Saa de er heller ikke ringe - nogle de ved, hvilke chips, der sidder paa dem?
EDIT: Det er nok Hynix D5, efter hvad der fremgaar af den liste der.. Men, hmm - kan de godt rende saa hurtigt
Det er den bedste 2.5-hastighed jeg har set på D5 tror jeg.
Men 3-4-4 har jeg vist set en 350+
Er det BP808 de sidder på?
Synes det er lidt forkert
BH6 i forbindelse med A64 er vildt - man kan næsten ikke komme under 90% udnyttelse af ram, og ens ns er nede på 35-40ns...
Er lige pt. at foretrække BH5 til fps games har jeg hørt, og selv haft oplevelsen af...
Havde ikek TCCD før, men micron G, Ballistix.. - Kender folk som TCCD -> BH5, som havde helt samme oplevelse...
QuoteOprindeligt indlæg af SlackeR
Det er den bedste 2.5-hastighed jeg har set på D5 tror jeg.
Men 3-4-4 har jeg vist set en 350+
Er det BP808 de sidder på?
Hehe, skummelt :S.. Troede, at jeg havde TCCD :O.. hvordan ser jeg det med PCBet?
Hehe, skummelt :S.. Troede, at jeg havde TCCD :O.. hvordan ser jeg det med PCBet?
Du burde kunne se det lige på det stykke der er over der hvor låsen klikker ind. Det plejer at titte ud under heatspreaderen der, ihvertfald på BP. 808 eller 815 vil jeg gætte på du har.
Men ramlisten kunne måske nok have en fejl. Det lyder ret TCCD-agtigt.
jeg er nu også ret sikker på det et tccd der sidder på de corsair, og mener bestemt også det bp pcb.
Ang. sisoftsandra memory testen, så scorede min Winchester 3200+@260 mhz og G Skill PC4800 2.5-3-3-6 1:1 72xx/72xx. Er det ok?
Derudover så undre jeg mig lidt over mine 2003 og 2005 scores. Når mine ram kører 2-2-2-5 2.8v og 2.5-4-4-8 2.8v ved 200 mhz, så score jeg næsten det samme, plus/minus 100 point. Hvordan hulen kan det være?
QuoteOriginally posted by |Mojo|Jojo|
Skal vi vædde et æsel, tegnet i paint, på at de kommer over 290?
He He jeg vil nu gerne vædde det paint æsel på at du ikke runder 280mhz med dem