købe wow brugt

  • Hey


    4-5 fem gutter fra min klasse har gennem nogle måneder været helt opslugte af wow. Jeg har været opsat på ikke at købe det, til dels fordi MMORPG(staveplade) ikke er mig, og fordi der en den månedlige afgift, noget jeg synes er virkeligt griskt. Men jeg er nu ved at bukke under, og overvejer kraftigt at købe det selv, ingen vil lade mig låne deres spil og acc, for en dag, og da jeg har set nogle have deres spil til salg vil jeg høre om det er lovligt at sælge et wow spil brugt, og en acc brugt? Så nemlig en del, der råbte op om at det måtte man ikke ifølge Blizz osv.


    Er også lidt i tvivl om hvilken race og class jeg vil være. Nogen der har nogle links til tråde her på tweak der fortæller hvordan racerne er. Har læst inde på forskellige hjemmesider, men er stadig i tvivl, så nogle tråde hvor folk forklarer hvilken type, hvilken class osv. er, ville jeg være glad for :)

  • Gode venner :boxed:


    Men synes du skulle forklare dem at de har 10 dage gratis med ved at de har købt deres spil! Du skal så bare låne deres box og den kode og så er resten ellers bare at komme igang.. Og forklar dem lige at wow ikke behøver cd-rom ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Gode venner :boxed:


    Men synes du skulle forklare dem at de har 10 dage gratis med ved at de har købt deres spil! Du skal så bare låne deres box og den kode og så er resten ellers bare at komme igang.. Og forklar dem lige at wow ikke behøver cd-rom ;)


    Læste også om det me de 10 dage, men troede egentlig de var klar over det. Problemet er bare at de ikkke vil låne dem ud, fordi de er så afhængige :P¨Nå men det med de 10 dage må jeg lige gøre dem opmærksomme på, så kan jeg jo nok godt låne det:)


    Tak for svaret

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af amig0


    Læste også om det me de 10 dage, men troede egentlig de var klar over det. Problemet er bare at de ikkke vil låne dem ud, fordi de er så afhængige :P¨Nå men det med de 10 dage må jeg lige gøre dem opmærksomme på, så kan jeg jo nok godt låne det:)


    Tak for svaret


    Og du kan nå meget på 10 dage!

  • Ville bare lige tilføje, hvis dine venner købte spillet tidligt ( Lige efter release ) er der ikke en 10 dage trial med, undtagen i Collectors edition. Det er kun i de nyere standard æsker der er trial med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Nej, det er ikke tilladt at sælge sin WoW acc. hvis: Serie keyen ER brugt én gang.


    Ja, det er tilladt at sælge sin WoW acc. hvis: Serie keyen ikke er brugt


    Hvis keyen ikke er brugt er det jo ikke en account du sælger! Du mener det er tilladt at sælge sit Wow med en CD key der ikke er brugt, således at den der køber det kan oprette sin egen account!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Gode venner :boxed:


    Men synes du skulle forklare dem at de har 10 dage gratis med ved at de har købt deres spil! Du skal så bare låne deres box og den kode og så er resten ellers bare at komme igang.. Og forklar dem lige at wow ikke behøver cd-rom ;)


    Du får kun 10 dages prøve tid til en ven med, hvis du køber collectors edition!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Du får kun 10 dages prøve tid til en ven med, hvis du køber collectors edition!


    Du får det også med den sidste sending af almindelig retail pakker der røg på gaden