Lyst til handle hos Vordingborg Køkkener... ej, vel?

  • Hold da op..
    Sikke noget svineri..


    Så forsvinder den drøm om en flot NYT køkken ret hurtigt når man skal vente så lang tid..


    Der er godt nok for dårligt...


    Man skal godt nok snart passe på hvad og hvor man køber, hva?

  • Jeg får boksehandsker på når jeg ser sådan noget!

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    jeg vil sige det sådan her... hvis man er dum nok til at give 130.000 for et køkken så beder man selv om det...


    Fed7haS


    Og hvorfor så det?



    Der er desværre firmaer der behandler deres kunder sådan .. Jeg ville i hvert fald aldrig handle der .. Det er rart der er nogen der advarer folk, selvom det er surt de har oplevet sådan en behandling ..


  • fordig 130.000 for et køkken er sindsygt.. muligt jeg er nærig men at give den slags penge for noget der kunde gøres for 5.000 er jo latterligt... jeg har et silvan køkken til 3500.- og jeg er rimelig sikker på at min bordplade er lige så god at lave og smøære mad på... min vask osv gør også som den skal... kan ikke lige se hvor de extra 126.500.- skulde gå hen...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    fordig 130.000 for et køkken er sindsygt.. muligt jeg er nærig men at give den slags penge for noget der kunde gøres for 5.000 er jo latterligt... jeg har et silvan køkken til 3500.- og jeg er rimelig sikker på at min bordplade er lige så god at lave og smøære mad på... min vask osv gør også som den skal... kan ikke lige se hvor de extra 126.500.- skulde gå hen...


    Fed7haS


    Man kan jo altid nøjes ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Man kan jo altid nøjes ;)


    Ja det kan man da.. men det er ikke pointen.. et køkken er lige så simpelt i sin brug som et WC.. hvad enten et WC koster 500 eller 100.000.- skider man nok lige godt på dem.. samme med køkkner.. jeg kan forstå at folk ikke spare hvis de køber ting hvor penge virkelig gør en forskæld.. hvis du køber en bil til 5.000.- og en til 130.000.- så mærker du en verden til forskæld... bare et eksempel..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Ja det kan man da.. men det er ikke pointen.. et køkken er lige så simpelt i sin brug som et WC.. hvad enten et WC koster 500 eller 100.000.- skider man nok lige godt på dem.. samme med køkkner.. jeg kan forstå at folk ikke spare hvis de køber ting hvor penge virkelig gør en forskæld.. hvis du køber en bil til 5.000.- og en til 130.000.- så mærker du en verden til forskæld... bare et eksempel..


    Fed7haS


    Undsykld men hvad skulle de fleste kvinder med en fed bil, jeg tror mange er glade for deres ''super''-køkner.

  • Quote

    Ja det kan man da.. men det er ikke pointen.. et køkken er lige så simpelt i sin brug som et WC.. hvad enten et WC koster 500 eller 100.000.- skider man nok lige godt på dem.. samme med køkkner.. jeg kan forstå at folk ikke spare hvis de køber ting hvor penge virkelig gør en forskæld.. hvis du køber en bil til 5.000.- og en til 130.000.- så mærker du en verden til forskæld... bare et eksempel..


    Og de folk som god kan lide at bruge tid og energi og deres køkken mærker nok også en verden til forskel på 5 - 100 K ... Sådan er vi forskellige så syntes ikke man kan sige det er latterligt - Nogle ser også deres køkken som mere end bare et sted at lave mad ..

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Undsykld men hvad skulle de fleste kvinder med en fed bil, jeg tror mange er glade for deres ''super''-køkner.


    Du misser pointen... fortæl mig hvad en kvinde skal med et 130.000 køkken kontra et 5000.- ud over at varme en flaske på et komfur til 30.000 i stedet for en 200.- side by side kogeplade..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-


    Og de folk som god kan lide at bruge tid og energi og deres køkken mærker nok også en verden til forskel på 5 - 100 K ... Sådan er vi forskellige så syntes ikke man kan sige det er latterligt - Nogle ser også deres køkken som mere end bare et sted at lave mad ..


    `


    køkken probaganda maskinen har kørt godt...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Har du prøvet eller været i et køkken til 130.000 kr.? Hvis ikke kan du jo ikke rigtig udtale dig om hvorvidt forskellen er mærkbar.


    nej ikke lige til 130.000.- kender flere der har købt køkkner til omkring 100.000.- og har været i dem alle.. og de var ikke i nærheden af 100.000 værd...


    Ok lad os lave en lille tæst...


    Køkken til 130.000 kan..
    Stille ting på bordplade osv.
    bruge vask
    bruge komfur
    bruge køleskab
    og andre småting som at smøre mad osv.


    Køkken til 5.000 kan..
    Stille ting på bordplade osv.
    bruge vask
    bruge komfur
    bruge køleskab
    og andre småting som at smøre mad osv.


    I rest My Case..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Har du prøvet eller været i et køkken til 130.000 kr.? Hvis ikke kan du jo ikke rigtig udtale dig om hvorvidt forskellen er mærkbar.


    Der er klart en verden til forskel .. Nu har jeg lavet mad i et privat 250.000 kr. køkken, og der er ikke noget der kan sammenlignes med det ..


    Jeg har et irriterende lille køkken i min ellers dejlige 1 værelses lejlighed, og jeg er træt af kun at have 2 kogeplader og en miniovn ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Du misser pointen... fortæl mig hvad en kvinde skal med et 130.000 køkken kontra et 5000.- ud over at varme en flaske på et komfur til 30.000 i stedet for en 200.- side by side kogeplade..


    Fed7haS


    Hvad skal du med en dyr bil?
    Den kan køre fra A - B?


    Mmm..


    Hvorfor ikke bare cykle?


    Eller gå ?


    Eller blive siddene?


    ^^


    Hver mand hver sine intresser.


  • Lol, som det skulle være argumenter nok til at afslutte diskussionen. Faktorer som størrelse, funktioner, kvalitet og udstyr spiller nok rimelig meget ind når man ser på forskellene mellem dit 5000 kroners køkken og et 130.000 kroners køkken..