Xbox 360 = fra 299,- Euro

  • Lyder da mere lovende end de priser der varsles for PS3.
    Efter hvad man hører, lyder det til at os almindelige dødelige skal ud og tage et flexlån for at få råd til en PS3 når den kommer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Lyder da mere lovende end de priser der varsles for PS3.
    Efter hvad man hører, lyder det til at os almindelige dødelige skal ud og tage et flexlån for at få råd til en PS3 når den kommer.


    JAHH!! Jeg har oz hørt det samme! og hvor fedt er det at skulle sælge sin bil for at kunne få sig en PS3 :crazyeyes:


    Men man må sige at en forskel på ca.700kr. på Xboxen er en del penge.. men det er ca. det fragten fra USA til dk koster.. såå :dance:


    Mvh Mads :T

  • Er det Xbox 360 eller ps3, der er lavet i ultra få her i starten?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Jeg er nu mere bange for Told og Skat, men det er måske bare mig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    PS 3 kommer først i 2007..



    Playstation 3 kommer sku da ikke først i 2007, den skulle gerne komme i 2006 måske starten af året. :crazyeyes:



    We're still at the Sony E3 press conference and still trying to pump out the news as quickly as possible, so forgive the brief nature of these reports.
    With that said, Sony has announced the PlayStation 3 in a big damn way. The latest news is that the system will ship in 2006, with no chance of wacky 2005 surprises.


    Unfortunately, Sony has not pinned down a month or quarter in which the system will launch, but Microsoft's Bill Gates recently said that he will launch the Xbox 360 version of Halo 3 to combat the PS3 launch, which he indicated could be as early as the Spring of 2006.


    More details to follow.


    UPDATE: PS3 now official confirmed for release in the spring of 2006.

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Lyder da mere lovende end de priser der varsles for PS3.
    Efter hvad man hører, lyder det til at os almindelige dødelige skal ud og tage et flexlån for at få råd til en PS3 når den kommer.


    Det er derfor vi køber en Xbox360 ;)


    Edit: Den kommer til at koste 2400,- herhjemme... Det er ikke så galt når der sidder sådan en R500 chip i.. R520 kommer vel sikkert til at koste 4-5000,- når den kommer..


    Men ok.. Så koster et spil jo så 350-500,- som nyt... Dog synes jeg at PS2 spil var lidt dyrere end Xbox spil... Sker sikkert det samme med PS3/Xbox360...


    Men lad os nu se ;) ved bare jeg holder mig lidt fra det der japanske fis... Synes PS2 suttede røv...



  • Hehe jeg er helt enig, da PS2 kom ud på markedet havde jeg ikke set magen til grafik den kunne levere, var den bedste maskine. Men så kom Xbox maskinen og den købte jeg så og der var grafikken endnu bedre, jeg blev helt vil med HALO at jeg købte boxen med det samme, det eneste Minus var Controlleren, den var alt for klumset at holde på, men det fik de ændret og så blev den en del mindre. :)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]


  • Har stadig en PS2 der bliver brugt i ny og næ. Lige i øjeblikket overvejer jeg en PSP, da der i fremtiden skal bruges en del tid på offentlig transport. Tænkte på at smide et ordentligt kort i, og så ellers se film på den, spille osv.


    Skulle jeg ud og købe en ny konsol til stuen i morgen, ville det blive en X360 (hvis den var kommet).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Har stadig en PS2 der bliver brugt i ny og næ. Lige i øjeblikket overvejer jeg en PSP, da der i fremtiden skal bruges en del tid på offentlig transport. Tænkte på at smide et ordentligt kort i, og så ellers se film på den, spille osv.


    Skulle jeg ud og købe en ny konsol til stuen i morgen, ville det blive en X360 (hvis den var kommet).


    Jeg har også overvejet den nye PSP at rende rundt med den er jo Unik at have med rundt. Men den er Jo ikke blevet Lanceret i Danmark endnu, læste det lige i Fyens Stiftidende her til morgen, hvor de havde testet den fra udlandet;) Total nice påfund:)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Jo synes PSP'en er fed.. Men alt for dyr.. Så hellere en fed PDA...


    Men Soul: Du kan ikke rigtig sammenligne Xbox og PS2... PS2 kom på markedet langt før Xbox og da PS2 kom var den da heller ikke det flotteste grafik :P PC'er havde da en meget bedre grafik? Hehe...


    Men glæder mig sq til at se Xbox360 og PS3... Dog ved jeg bare at de er mega gode i 1-2 års tid og så er det stadig den samme lorte konsol med nye spil... Og pludselig ser vi portede spil fra en gammel skod konsol til PC nøjagtig ligesom idag... :(


    Edit: De her påstår at have den til salg.. Dog er 2000,- IMO ALT for dyrt,..