Battlefield 2
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=587
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/test920/Resize%20of%20bf2.jpg]
Battlefield 2
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=587
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/test920/Resize%20of%20bf2.jpg]
Jeps, et cool spil det er det... Heldigvis får de også rettet lidt fejl i den nyeste update..
Ja der fik du skrevet en ordentlig portion Mads Jakobsen
Du må have Ondt I fingrene efter alt den tekst
Ja det er et totalt nice spil må man sige men det er bare ærgeligt at det æder så mange fandens ram undskyld sproget, men jeg har selv en GB ram og det er absolut ikke godt nok. Det er derfor man ikke gider spille spillet lige for tiden da det er irriterende med den lage Loade tid.
Men den test fortæller jo alt det man skal vide for at se om det er noget for en. Kunne godt lide den RANK tabel du skrev, jeg har nemlig ikke set den endnu før du skrev den. Jeg har langt vej endnu til de 10000 points
QuoteOprindeligt indlæg af SoulExtreame
Ja der fik du skrevet en ordentlig portion Martin
Du må have Ondt I fingrene efter alt den tekst
Ja det er et totalt nice spil må man sige men det er bare ærgeligt at det æder så mange fandens ram undskyld sproget, men jeg har selv en GB ram og det er absolut ikke godt nok. Det er derfor man ikke gider spille spillet lige for tiden da det er irriterende med den lage Loade tid.
Men den test fortæller jo alt det man skal vide for at se om det er noget for en. Kunne godt lide den RANK tabel du skrev, jeg har nemlig ikke set den endnu før du skrev den. Jeg har langt vej endnu til de 10000 points
Vil lige gøre dig opmærksom på at det er Mads Jakobsen der har anmeldt spillet
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Vil lige gøre dig opmærksom på at det er Mads Jakobsen der har anmeldt spillet
LOL Sorry jeg lagde ikke mærke til det HMM HEHE
Lavede Lige Om på Anmelderen, men det plejer jo at være Martin der laver diverse tests:)
Sorry MADS;)
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af SoulExtreame
LOL Sorry jeg lagde ikke mærke til det HMM HEHE
Lavede Lige Om på Anmelderen, men det plejer jo at være Martin der laver diverse tests:)
Sorry MADS;)
Det er helt i orden... Point taken
Apropos det med 1 GB ram, så prøvede jeg at pille 512 MB ud af min computer og kun spille med de sidste 512 MB, og der var godt nok en verden til forskel... Så jeg vil i hvert fald anbefale folk at have 1 GB i. Men 2 GB er selvfølgelig bedre
Bare lige et forslag til de fremtidige spiltest:
Var det ik' en idé at komme med recomended specs?
..og her tænker jeg ikke på de specs som spilproducenterne kommer med, da de som regel ikke er til at regne med
(man kunne f.eks. lave en for at trække alt på medium i 1024x768 og en for alt på high i 1600x1200)
Edit: ellers en fremragende test
QuoteOprindeligt indlæg af Ciric
Bare lige et forslag til de fremtidige spiltest:
Var det ik' en idé at komme med recomended specs?
..og her tænker jeg ikke på de specs som spilproducenterne kommer med, da de som regel ikke er til at regne med![]()
(man kunne f.eks. lave en for at trække alt på medium i 1024x768 og en for alt på high i 1600x1200)
Edit: ellers en fremragende test
Det er taget til efterretning, og det vil jeg prøve fremover. Godt med lidt nye forslag. Folk kan så bruge mine specs. som pejlemærke, men det er vel bare stadig utrolig individuelt, hvordan folks systemer kører... selvom de måske ligefrem har samme specs.
Battlefield 2 er bare genialt..
du glemte lige at nævne alle de medaljer osv man kan få.....når du kommer længere op i rang er det ikke nok med point, man skal også have medaljer fra div ting før man kan stige....
der burde måske også lige linkes til http://www.hlsw.de og http://www.gamers-search.de/ der nu har BF2 support, da BF2s egen browser rent faktisk er ringe.....her kan man også stå i "kø" hvis der ikke er plads samt søge efter servere og spillere.......nogle dejlige praktiske ting.
ellers god test, omend jeg godt kunne have tænkt mig en grundigere gennemgang af de forskellige maps og deres utroligt forskellige taktiske aspekter....men det er så bare mig.
BF2 burde hedde noget i still med
air power suprime
hvorfor
forde fly og helicoptere er alt for kraftige.
hvis et hold har en rigtig dygtig heli og fly pilot har det andet hold meget få chancer for at vinde.
flyene er meget svære at skyde ned men de kan udradere en hel hær ved et bombe kast.
IMO burde fly og heli coptere tvinges til at lande og holde stille i mindst 10 sec for at reloade.
glæder mig til den addon der er uden fly g heli´s
men får man to meget lige hold op at køre er det rigtig fedt spillet
der er bare som altid alt for mange egoister som ikke har fattet at BF2 er et team spil , hvor man skal arbejde sammen for at vinde.
så burde de fjerne de det men man kan straffe for teamkille
det er jo latterligt man ligger miner for fjenden og ens egne køre over dem og straffer en for team kill.
eller man sidder i en aa stilling og skyder efter fjender også smider de flærs ud og en raketter rammer ens egne og man får straf.
eller man køre med en passager i sit køre tøj han hopper så ud og bliger kørt ned af bilen igen stram for team kill
så kommer vi til det mest latterlige i spillet points/unlock systemet
det er jo latterig mange points man skal have for at få unlock på alt.
glæder mig også til næste patch hvor man som spec.ops får points for at ødelægge modstanderens ting , fatter ikke man ikke har fået det hele tiden
alt dette lyder meget negativt men damn spillet er fedt når man er to næsten lige hold.
PS:
ganske fin test syntes dog 95% er lige i overkanten
Desværre har dette point-system også bibragt en aldeles utidig og uærlig tendens - kaldet "point-harvesting"!!
Der kort fortalt, handler om at nogle folk bevist snydder ved, at finde sig "partnere" - både på samme side, men også på tværs af siderne(f.eks. 2 fra kina og 2 fra USA) hvor de så finder helt uskyldige ofre, som de(kompanerne fra fjenden) kan skyde og som en Medic(sammensvorende på ens egen side) så kan genoplive!
- Det skal lige siges, at offeret ikke har en levende chance, da han ligger ned, når han er genoplivet - derfor kan det(for offeret) være extremt svært at komme ud af, da det foregår så hurtigt, at du dårligt kan nå at reagere!!
Det kan også være noget mere "uskyldigt", som at 2 supportere(fra samme hold) giver hinanden ammo(skal undlade at komme med de konkrete detaljer, om hvordan det skal foregå for at virke!)
Men altsammen SNYD og uærligt spil - der desværre kan betyde, at inkompetende personer uden særlige evner, pludseligt besiddder en højere rang - som i commandør-sammenhæng, kan betyde at en mere kompetent person(der har evnerne/rangen fra felten) bliver vraget som commandør, til fordel for en person med en rang, der ikke er bedre værd end at tørre r** i !! - igen vil det så få katastrofale følger for hele slagets gang(for dit/modstandernes hold) da han oftest ikke har evnerne og derfor har været nød til at SNYDE sig til den højere rang!!
Men det skulle den nye patch heldigvis rette op på og heligvis er flere admins blevet opmærksomme på problemet - som giver "Bad standing"/Ban, hvis det blir opdaget(det er rimelig nemt, da de fleste kampe enten er overvåget, eller gemmes, til nærmere eftersyn)!!
har oplevet det med folk fra klanan |FMS| (henholdsvis Sarge og killer) samt vincent187 ...så lad os bare holde de harvester ude af vores klaner osv....har SS lagt op på http://img398.imageshack.us/my…=cheatersbf2bt11088vq.jpg der beviser det.
Så lad os udstede en FATWA - der legitimere teamkill på personer, der ikke ved hvad "god tone" og æresbegreber ellers er!!
Må tilstå at jeg hver gang, har været kold i r**** over for de minus-point jeg har fået, ved at opdage og udslette(m granater) disse lavtstående/tænkende mennesker!!
Tror jeg vil oprette en onlineprofil, dedikeret til at jagte disse individer - ved navn: FatwaMODpointharvesting !!
en anden stor fejl i spillet er at selvom man er commander kan man pludeselig blive flyttet til det andet team det er mega latterligt.
Ja jeg havde også undret mig over at jeg spillede på en server hvor en fra USA havde 500 points og en fra de modsatta hold også have omkrin 500 points, så tænkte jeg de må sku være Ekstremt gode til BF2 men når man så nr 2 på listen som kun havde måske 60 points tænkte jeg på hvordan pokker kan folk score så mange points. Men de 2 der havde 500 point var begge 2 på hvert sit hold og de kom fra samme klan FMS. Det vil sige man kan faktisk godt snyde i spillet på den måde at de møder hinanden 2 og 2 så skyder de hinanden og genopliver hinanden hele tiden, på den måde får de så mange points. Fuck det er flat at vi andre skal kæmpe for at få en højere RANK, at så nogle tabere kan snyde sig til flere points på den snyde måde. De skal sku bannes alle dem der benytter den metode, jeg har kun lagt mærke til det var FMS klanen der brugte den medtode.
Så kunne det være fedt at dem der blev opdaget i disse handlinger fik deres RANK nulstillet så de startede helt forfra.
jeg synes spillet er fedt men der kan være lidt grafikfefl engang imellem men ellers er grafikken og lyden god
Det spil er bare for sejt
Hvis man syns nr. 1 var sej, syns man helt sikkert os den her er!!!
jeg er over rasket over min kan tage spillet i
1024*768
og alt på high uden at hakke det mindste
tror jeg skal ud og invister mig i det spil det er ret sjovt ;D
QuoteOriginally posted by affe
jeg er over rasket over min kan tage spillet i
1024*768
og alt på high uden at hakke det mindste
tror jeg skal ud og invister mig i det spil
det er ret sjovt ;D
Så kan det jo være min computer kan tage det !!