Vildeste mining held

• Tænkte jeg lige ville høre hvad folks rekorder er i antal Arcane Crystals minet på 1 dag ;)

Selv har jeg minet 15 på en dag. 12 af dem på 3 timer og fik 3 crystals i en vein ;) Så ville egentlig høre om det er helt vildt eller om der er nogen der har fået flere

Oprindeligt indlæg af DeeJay
    mmhhh sikkert :()

Op til dig om du tror jeg bare siger det for sjov o.O

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg har fået 2 arcane og 1 large opal på 1 vein..

Og 1 arcane, 1 large opal, og 1 Azerothian Diamond på 1 vein...

Har hørt om en der fik 4 crystals (ved ikke om det var arcane alle sammen) på 1 PICK :boxed:

Nice ;) Vi er 3 i Bad Omen der har prøvet at få 3 i en vein nu ;) satser på at have held nok i sprøjten til at få 4 en gang ;) Men efter den dag med 15 må jeg nok indrømme det er gået ned ad bakke :( 1-2 om dagen

• Gør de sq os på Warsong ;) Gælder bare om at mine på de rigtige tidspunkter :D Jeg er bl.a. tit lige hjemme i 20 minutter i middagspausen ;) bor tæt på skolen ^_^

*edit* den da jeg fik 15 var en lørdag. De tre timer jeg minede om formiddagen var de bedste. Ikke andre der minede tror jeg. Fik ihvertfald alle veins der er på ruten

• bedste tidspunkt og mine på er efter min erfaring mellem 6 og 10 om morgenen.. hva angår held kan jeg kun prale af 2 arcanes og en large opal i en vein.. men på den tur rundt ca 6 veins blev det i alt til 5 arcane crystals 2 large opal 1 azerothian diamond og en helvedes masse thorium på ca 20 min

• Winterspring, Azshara og EPL :)

Kan så fortælle jeg i de seneste dage har været heldig hvis jeg har fået en crystal på to timer... Har ikke haft heldet med mig, men kan sige Darkwhisper Gorge er nice, når der ikke er nogen der farmer eye derinde ;)

• Jeg fatter ikke hvad der sker med mit held, jeg har fået 1 !! crystal på 3-4 dage med 2-3 timers mining hver dag :(

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Prayzon
    er der nogen af jer der ved hvor man skal mine henne af, jeg er lige startet med Mining....? Horde side

Durotar er rigtig nice, specielt Thunder Canyon (mener jeg den hedder)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2