Bliver ved med at lave ny chars!

• Er der nogen der har samma problem som mig? Bliver ved med at lave ny mænd..fordi jeg kører træt i den klasse jeg spiller også skal ahve en pause. Men når jeg så starter en ny spiller jeg kun på ham indtil han bliver kedeligt og sådan kører det lidt frem og tilbage??!

Ville gerne høre om det er godt at bare træne en helt op til 60 også lave en ny eller havde noget varitation sårn man måske har 4x 30+ at spille på :T

Lige nu har jeg en 44 shaman, 38 rogue, 28 hunter og en 7 warrior som jeg lige har startet!

Nogen der har samme problem?
    Og få og imod at havde f.eks. 4 at vælge imellem isted for en 60er? :D :pokey:

• Jeg fatter hat af din tråd! Spørger du om det er godt at have en masse low-levels end én high level ? :S.... Kommer vel an på om du syntes det er sjovt at være med i de store instancer eller løbe rundt i barrens og stene dagen lang :crazyeyes:

• Undersøg, hvilke ambitioner du har med spillet?

Ønsker du at blive lvl 60 og deltage aktivt i store raids og PvE encounters (Molten Core, Onyxia mv.)?

Kig på nogle andre lvl 60, af forskellige classes. Er der nogen du synes er "sejere" end andre? Nogen du gerne selv vil være?

Det hele handler om, at sætte sig nogle mål og have gjort op med sig selv, hvad man vil opnå i WoW. Du har nok prøvet en del efterhånden. Du må se at finde ud af, hvilken class "du er". Mit bedste råd, slet alle dine characters og start fra bunden, og fokuser din spilletid på en enkelt eller højst to character (for afvekslingens skyld).

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Nemt at køre sur i det lige omkring lvl 30, 40 og 50 :) Men når man først lige er over lvl 32, 42, 52 så kører det bare ; ) Er satme glad for min rogue nu ;) Totat korean money farmer rogue med mining :ph34r:

• heh, se min signatur.... :D hunteren var min første char.... ^^

og de er forresten ikke mine eneste chars... :roller:
    må nok indrømme at jeg har et par stykker i 30erne... syntes det er meget rart at have et par stykker at spille på... har nu haft min mage et stykke tid, men ville rende med vennernei en fast grupe, til instances, men det var de ikke helt så meget med på åbenbart... så... jeg spiller derfor med en anden ven på de low... :s

• Jeg havde en lvl 44 shaman som jeg løb sur i.. og så startede jeg en masse nye, men det gad jeg ikke, så jeg slettede dem og lave én fast en hunter som nu er 58, men jeg har 3 andre classes jeg også spiller på da lvl'ing over 56 tager noget tid og hurtigt bliver ensformigt. så lige nu spiller jeg på 29priest, 35shaman 24mage og min hunter, og overvejer at starte en warrrior, men tror jeg venter til jeg har mindst 1 lvl 60 :) For at holde modet oppe med min hunter, så siger jeg at jeg har genneført spillet når jeg når lvl 60 (og man skal jo lige gennemføre et spil hvis man går igang med det ;P)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Har selv lidt det samme problem, jeg spiller bare kun op til lvl 14 også gider jeg ik mere, også går jeg tilbaget til min gamle igen :P heh

men nu har jeg taget mig sammen og sat mig for at jeg vil have min rogue op til lvl 60 ;D

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Jeg havde en lvl 44 shaman som jeg løb sur i.. og så startede jeg en masse nye, men det gad jeg ikke, så jeg slettede dem og lave én fast en hunter som nu er 58, men jeg har 3 andre classes jeg også spiller på da lvl'ing over 56 tager noget tid og hurtigt bliver ensformigt. så lige nu spiller jeg på 29priest, 35shaman 24mage og min hunter, og overvejer at starte en warrrior, men tror jeg venter til jeg har mindst 1 lvl 60 :) For at holde modet oppe med min hunter, så siger jeg at jeg har genneført spillet når jeg når lvl 60 (og man skal jo lige gennemføre et spil hvis man går igang med det ;P)

Man har da ikke gennemført spillet bare fordi man er level 60.. Når du har en level 60 af hver class med tier2 epic sæt osv, så kan du tale om at have gennemført det..

Ikke et sekund før...

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Jeg havde en lvl 44 shaman som jeg løb sur i.. og så startede jeg en masse nye, men det gad jeg ikke, så jeg slettede dem og lave én fast en hunter som nu er 58, men jeg har 3 andre classes jeg også spiller på da lvl'ing over 56 tager noget tid og hurtigt bliver ensformigt. så lige nu spiller jeg på 29priest, 35shaman 24mage og min hunter, og overvejer at starte en warrrior, men tror jeg venter til jeg har mindst 1 lvl 60 :) For at holde modet oppe med min hunter, så siger jeg at jeg har genneført spillet når jeg når lvl 60 (og man skal jo lige gennemføre et spil hvis man går igang med det ;P)

Der åbner en helt ny verden for dig når du bliver lvl 60 :)

Oprindeligt indlæg af g00s3
    Ja spillet begynder forfra når man dinger 60 ;)

Jeg kan nu bare bedre lide verdnen før 60.

Og ang. for mange alts så har jeg rigtig mange, og det er fint. Har ingen ambitioner med dette spil, andet end at have det sjovt self. :)

• Jeg har præcist samme problem.

Først lavede jeg en rogue. Jeg troede virkelig det var min class! Jeg kom også helt til lvl 48 så blev jeg træt af den. Så en masse mage movies, og blev interresseret i dem.

Men da min mage bliver ownet af en lvl 24 shadow preist, har jeg lyst til at lave sådan en!

Ved bare ikke helt :p

DET ER TRÆLS!