Joint Operations

  • Da jeg købte mit gfx fulgte spillet Joint Operations: Typhoon Rising med. Men under installationen kommer denne besked:
    CRC error: The file E:\Programmer\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising\footer.bik doesn't match the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.
    Er det cd'en der ikke virker eller hvad?

  • Har prøvet i min mors comp, og der kan den sagtens installere men ikke køre det fordi den ikke lever op til kravene. Mit cd-rom drev skulle også virke okay, jeg har da installeret drivere til mit lydkort idag :boxed:

  • Hmm... Jeg har spillet det i et år nu, og aldrig hørt den besked før...



    Prøv at smut ind på Novaworld.com og registrer dig, så du kan få adgang til de officielle forumer... Det plejer at være godt med hjælp at hente derinde... :)



    - Er da forresten glad for at se at folk stadig har interesse for JO... Player-tallet faldt rimelig dramatisk efter at BF2 blev udgivet... :boxed:

  • Er din mors comp på netværk med din?? hvis ja kan du mulighvis installere det fra din mors cd-rom drev

    HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

  • Kan jeg vel godt, men da det ikke kun er JO det er galt med, vil jeg helst have det til at virke, da jeg ikke gider at installere gennem min mors hver gang :))
    Så nogen der ved hvad det kan være :rolleyes:

  • Har genindstalleret windows og nu kan jeg installere det.. Går ud fra at man skal trykke på NovaWorld for at spille over nettet, men når jeg trykker der kommer der bare en side hvor der står connecting to novaworld, men det bliver der ved med at stå :rolleyes: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Novaworld har været nede i aften, for vedligeholdelse. Prøv igen nu...


    Yup....



    Men hvis du har brug for en at spille lidt med / lære dig lidt op, så er jeg frisk...


    Spiller højst sandsynligt iaften efter 2100-tiden.... :)




    EDIT:


    Nu ved jeg ikke om du har prøvet Delta Force serien før, men hvis du er helt ny inden for Novalogics spil, så vil jeg da lige anbefale dig prøve trænings-missionerne først... Der er ikke noget værere end at flyve med en ny en, hvor han så flyver helikopteren ind i det første træ ;)


    Men ellers så spørg løs ingame... Jeg ved der er mange behjælplige folk på AAS stat-serverne i tyskland og england..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KennethB
    Det virker nu :clap:
    Jeg har spillet lidt Black Hawk Down, men vil nok prøve træningsmissionerne alligevel, for det er lidt lang tid siden :razz:


    Det var jo godt at du har fået det til at virke... For det er et temmelig fedt spil....


    Men som andre også har nævnt så er spillertallet faldet meget efter BF2 er kommet...