• Hey..


    Nogle af jer som har været i BWL, Er det svære end MC, nogle siger det er, nogle siger det er sååå nemt, men ville lige høre har ikke selv været der endnu.



    Mvh UXEN

  • BWL var nemt inden de hot-fixede det.. det er forholdvis svært nu... sværere end MC ihvertfald.


    mig og min guild taget den første boss i BWL.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vigie
    BWL var nemt inden de hot-fixede det.. det er forholdvis svært nu... sværere end MC ihvertfald.


    mig og min guild taget den første boss i BWL.


    Hvornår? før eller efter hotfix? efter 1.6.1?


    Server og guild?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af argargar
    var der idne 15 mands efter ubrs, og vi fik ham dræbt men da det ikke er hele missionen så blev vi lidt skuffet^^


    hvad snakker du om ? er ikke helt med her...


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Ja vi havde lige lavet questen så vi kunne komme i Bwl, så vi tog derind 15mand og ville prøve Razorgore... Vi fik ham mindcontroled så mobs hoppede på ham som Mindcontrolede, og vi endte med at dø, efter vi var døde gik alle de andre adds på RAzorgore og fik ham hvorefter han laver et kæmpe ARcane Aoe som dræber alt i rummet..


    og jo den er meget sværere efter hotfix

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af argargar
    Ja vi havde lige lavet questen så vi kunne komme i Bwl, så vi tog derind 15mand og ville prøve Razorgore... Vi fik ham mindcontroled så mobs hoppede på ham som Mindcontrolede, og vi endte med at dø, efter vi var døde gik alle de andre adds på RAzorgore og fik ham hvorefter han laver et kæmpe ARcane Aoe som dræber alt i rummet..


    og jo den er meget sværere efter hotfix


    rofl :) Ja at gå derind med 15 er sq ikke så pissenemt ;) Undrer mig at I fik controller og de to guards før adds begyndte at spawne ;)

  • MC er cakewalk i forhold til BWL, vi tog den første BWL boss ned nummer to dag efter release mener jeg, men så blev han hotfixed og derefter patched, og først i dag vi tog ham ned siden de "buffede" ham =)



    Vi har nakket Ragnaros som er end boss i MC 7 eller 8 gange nu, så ja, det er sværere...