His Radeon X800XT IceQ VivoII
Hvor meget kan det clocket sikkert?
Og hvordan gør man?
His Radeon X800XT IceQ VivoII
Hvor meget kan det clocket sikkert?
Og hvordan gør man?
det her er opnået indtil videre med SYS i sig
Cpu kører PT 2.5
Men er ikke tilfreds med scoren
3dmark 2000?! er det en joke?
QuoteOprindeligt indlæg af Richie
3dmark 2000?! er det en joke?
Ser det sådan ud?
prøv at teste med 3Dmark03 og 05...
Men til oc af kortet kan du bruge ATITOOL eller ATI Tray Tool....
QuoteOprindeligt indlæg af recruit
prøv at teste med 3Dmark03 og 05...
Men til oc af kortet kan du bruge ATITOOL eller ATI Tray Tool....
nu har jeg prøvet ATI TOOL
Men min comp frøs, gik den for højt på coren?
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
nu har jeg prøvet ATI TOOL
Men min comp frøs, gik den for højt på coren?
Du brugte ikke den auto-find-max-mhz vel?
QuoteOprindeligt indlæg af TheNIX
Du brugte ikke den auto-find-max-mhz vel?
Jo skal man ikke det?
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
Jo skal man ikke det?
Nope... Prøvet jeg også første gang, men den blev bare ved med at hæve på core:)) Tilsidst genstartet lortet... Du skal starte med at hæve den med 5-10mhz og så test og så hæve igen 5-10mhz og test osv. til du rammer max på core... Så sætter du den ned på standart og så finder du max på men(samme metode som på cor)
Så sætter du begge til det du fandt ud af var max... Måske et på mhz lavere på begge for sikkerheddens skyld;)
findes der ikke nemmere måder?
Har nu altid brugt Auto i ATI-Tool til at finde Max Core og Mem med og har aldrig haft problemet med det. Hverken på mine egne kort eller andres.
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Har nu altid brugt Auto i ATI-Tool til at finde Max Core og Mem med og har aldrig haft problemet med det. Hverken på mine egne kort eller andres.
Nogle af mine venner bruger også bare auto på deres ati kort og det virker, men på nogle inklusivt mit bliver den bare ved med at hæve mhz... Den nåede 460 på coren før computeren frøs og genstartede... Har fundet at min max core ligger på ca. 440 så har ikke meget tilovers for ATI-Tools auto....
Og det lyder somom den gør det det samme ved Shooger
Jeg har et HIS X800XT VIVO og det ka jeg kører 550 på core og 594 på mem.. jeg har ik lige testet højere..
Mvh Mads
Hvis du vil teste om dit gfx kort yder noget så find 03 og 05 frem når du vil lege med de andre inde i bench forum så kør bare i 2000. Men i 2000 skal du ikke regne med at det hjælper en hat oc dit gfx kort.
Det er CPU og RAM der betyder alt i den test. Min score er ca. den samme som din med et 7800gtx så er ikke gfx kort der gør noget.
Syntes typisk ATI tool finder for lav hastighed derfor brugte jeg altid manuel da jeg havde ATI.
Kunne typisk komme 20mhz over hvad den fandt på både cpu og ram.