kan ikke lide 2.generations indvandrere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp


    Se den terror i London...kunne man forestille sig, at det var en fra blege danske bonderøve fra landet......nøøøøøøh tvivler.


    Just my 2 cent


    heh det var så et rigtigt skidt eksempel.....kig i din historiebog...hvem var de der folk der lige sejlede over og nakkede briterne...


    jeps vikinger fra norden....bonderøve fra DK :D


    tjae lidt synd kez blev bannet der lærer han jo nok desværre ikke at respektere andre ved.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sagde jeg det var forkert at have en holdning til noget?


    Jeg forsvarer ingen der udøver vold, men hvordan kan du få dig selv til at rakke ned på en menneskegruppe, som er kommet til et land under de vilkår som de er? Spekulerer nogen gange på hvordan folk som rakker ud efter dem selv ville have set ud i samme situationen. Tilgivelse... Bentzin... forståelse... damn, no wonder at Danmark er endt i den her situation.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Tak for det. Blev godt nok overrasket, da jeg så, at manden skulle være 25 år.... Må være mindst 10 - 15 år forkert....


    Think so? Prøv at dobbelttjek alderen på de folk som støtter lignende foretag herinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Det er simpelthen for stupidt og arrogant det der til at jeg nogensinde ville tro det kunne komme fra en fuldvoksen mand... fy for!


    hallo, bare fordi du har en anden mening! At blande alder ind er bare dit forsvar mod en dejlig kommentar. Fy føj for det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Think so? Prøv at dobbelttjek alderen på de folk som støtter lignende foretag herinde.


    lad være at blande alderen ind, det er da for lamt at høre på! Som om det kun er yngre der kan have min mening :S
    Håber at andre personer herinde flere gange i træk oplever vold udført mod dem selv af 2.G
    I tåler ikke racister, jeg tåler ikke folk der ikke bare kan se realiteten. Tro ikke i er bedre end os andre fordi i vil hjælpe. Vi vil også hjælpe, men er åbenbart mere skeptiske, da det hele går den forkerte retning.
    At andre siger at det er vores egen skyld, er da vist en smule snæversynet!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Det er simpelthen for stupidt og arrogant det der til at jeg nogensinde ville tro det kunne komme fra en fuldvoksen mand... fy for!


    ... hvad er der lige galt med det han skriver ??? - han har vel lov til at have sin holdning om kriminelle indvandrere ??
    Vi sviner jo heller ikke dig for at du synes det er synd for dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    hallo, bare fordi du har en anden mening! At blande alder ind er bare dit forsvar mod en dejlig kommentar. Fy føj for det


    Sådan er det desværre altid med ham. Han er den eneste der har de visse ord - ihf. hvis det står til ham. :rolleyes:


  • jeg kender KEZ. Personen er ragende ligeglad med om brugeren blev banned, og ville bare se jeres reaktion. Personens indlæg refererer også til både en film og en komiker, samt den tydelige "joke":


    ("Ja mand... du tror du er så smart mand...
    Bruger da bare min fætters log ind...
    så kom igen....
    Hils din mor.
    Smutter,, skal ned og ha en falafel"")


    Som vi da vist alle har hørt noget lignende før ;)


    Ville bare sige det og personen deler samme holdninger som mig.


  • Og det tør du godt sige offentligt? Ja, vi har godt set American History X, tak, og at folk ikke ligesom tager ved lære som Edward Norton er da til at brække sin hjerne i to over.


    Stratos:


    Hvad er der i vejen er:


    "Jeg synes også det så synd for dem, så går og smadrer andre, de må ha' det hårdt.
    Det er da helt okay, at de har deres egen syn på, hvordan loven skal tolkes."


    Der bliver ikke tolket meget, synes du vel? Det er ikke så skide simpelt som du tror. Det er jo ikke fordi de er så hjerneblæste, at de er vokset op i et trygt samfund som alle os andre, og så pludselig en dag slår det klik og nikker folk skaller på gaden.


    Bentzin:


    Og du synes selv du støtter din sag væsentligt med de vise ord fra blå stue som:


    "Sådan er det desværre altid med ham. Han er den eneste der har de visse ord - ihf. hvis det står til ham. Roll Eyes"?


    Men jeg synes tanken om hvorvidt folk selv er overbeviste om at de ville klare sig selv lige så godt som de invandrere, som i dag går og nikker skaller til højre og venstre, hvis de selv sad i samme situation. Må vi ikke høre nogen synspunkter?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Og det tør du godt sige offentligt? Ja, vi har godt set American History X, tak, og at folk ikke ligesom tager ved lære som Edward Norton er da til at brække sin hjerne i to over.



    ja, det har jeg ikke noget imod!


    Formuler, jeg forstår ikke det her:
    "Men jeg synes tanken om hvorvidt folk selv er overbeviste om at de ville klare sig selv lige så godt som de invandrere, som i dag går og nikker skaller til højre og venstre, hvis de selv sad i samme situation. Må vi ikke høre nogen synspunkter?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stratos


    ... hvad er der lige galt med det han skriver ??? - han har vel lov til at have sin holdning om kriminelle indvandrere ??
    Vi sviner jo heller ikke dig for at du synes det er synd for dem?


    Kan jeg heller ikke se der er noget galt i ! Men tror det er noget personligt - sikkert nok pga. at jeg har stillet spørgsmålstegn - ved hans retsopfattelse på andre områder. :rolleyes:

  • Bentzin:


    I stedet for din bedrevidende, forudindtagede og ubruelige indlæg, så kom dog med noget konkret. Man kan da ikke føre en diskussion sådan her.


    Simonthk:


    Hvad jeg prøver at spørge om er:


    Hvilken gruppe tror du ærlig talt du selv ville tilhøre hvis du var kommet hertil som 5-årig med en forældregeneration som er muslimer, fatter hat af det danske samfund på alle måder, nægter at sætte sig ind i alt hvad der foregår omkring dem, og kun vil nasse på samfundet. Hvordan tror du så du vil have det som 18-årig?


  • Du er simpelthen en klaphat. :D Dit spørgsmål er jo helt irrelevant. Det hænger jo slet ikke sammen med de kendsgerninger som der foreligger. Nemlig at der et stigende problem med kriminelle, som har anden etnisk baggrund.
    Hvordan skal man egentlig kunne svare på dit ? Det er jo en tænkt situation - hvor i mod vi andre snakker om faktiske oplevelser fra dagligdagen !!!!
    Get real - mr. "Jeg ved alt" - Hvor er det konkrete i dine indlæg. :boxed: Eller i dit underlige spørgsmål som IMO ikke er særlig konkret !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Sagde jeg det var forkert at have en holdning til noget?


    Jeg forsvarer ingen der udøver vold, men hvordan kan du få dig selv til at rakke ned på en menneskegruppe, som er kommet til et land under de vilkår som de er? Spekulerer nogen gange på hvordan folk som rakker ud efter dem selv ville have set ud i samme situationen. Tilgivelse... Bentzin... forståelse... damn, no wonder at Danmark er endt i den her situation.


    sålænge de ikke respekterer andre end dem selv så er jeg hamrende ligeglad med hvad forhold de er kommet ind under.......viser de derimod vilje til at repsektere og på visse områder at bidrage positivt til fremtidens samfund så respekterer jeg dem. selvom man ikke er enig med folk i deres meninger skal man alligevel respektere dem....sålænge de gør det samme.....


    jeg kender mange indvandrere osv og skal man lave lidt generelisering så er det de mest "troende" der er mindst villige til at integrere sig.......det kunne være fedt at afskaffe religion for det er satme årsag til mange mord igennem tiden......og hvis himlen fandtes havde bush allerede invaderet den......


    en "fritidsmuslim" der kan sidde og nyde en tuborg ved siden af mig og diskutere meninger stille og roligt....DET respekterer jeg selvom hans meninger måske ikke er som mine.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • kommer an på hvordan jeg er blevet oplært af mine forældre tror jeg.
    Som en del af den danske befolkning, jooo, så havde det gået godt.
    Som deres egen race i et fremmed land danmark, som man får at vide ikke er ens hjemland, hvilket det da er hvis man har boet der hele ens liv! Så havde det nok gået mere skidt for sig.
    Men så må de jo lære dansk i danmark, ellers må de flytte.

  • Fragman --> NEMLIG!


    Der var en fra skolen der overfaldt mig, hoppede på min brystkasse, lossede mig 3gange i hovedet osv.så sad jeg en dag i bussen, så kom der en 2gen hen og spurgte om han kunne få en smøg. Self sagde jeg nej, altså hvordan kan han regne med jeg giver ham en smøg når selvsamme person havde overfaldet mig et år tidligere?


    Helt ærligt DK er på afveje og desværre er en af hovedgrundene dem. Bentzin præcis.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Det er da i aller højeste grad relevant, når man tillader sig at se det så firkantet som flere brugere herinde, så synes jeg da det er yderst interessant hvordan de ser tingene i et andet perspektiv.


    Fragman:


    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det, fordi selvfølgelig skal de respektere andre som det bør være alle mennesker imellem, men med vores forudsætninger, og deres ekstreme mangler på samme, er hvad jeg raser over, folks fuldkomne blanke udtalelser igennem dette her topic.


    Det med religion behøver vi vidst ikke blande ind i det her, for det får vi intet ud af, da vi vidst alle sammen herinde synes Islam er en gang *****.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    kommer an på hvordan jeg er blevet oplært af mine forældre tror jeg.
    Som en del af den danske befolkning, jooo, så havde det gået godt.
    Som deres egen race i et fremmed land danmark, som man får at vide ikke er ens hjemland, hvilket det da er hvis man har boet der hele ens liv! Så havde det nok gået mere skidt for sig.
    Men så må de jo lære dansk i danmark, ellers må de flytte.


    Præcis DEN attitude som bare ikke holder. Ellers må nogen lære dem at lære dansk, og måske skulle nogen få de familier som kom herop til at starte med i aktivering så de rent faktisk kom ud af deres muslimske hverdag med konerne derhjemme etc.


    Og Alex:


    Selv om det er meget muligt, at du ikke per definition er kristen, og jeg lever under samme tag, så tror jeg at vi begge to er opvokset under kristne værdier, ikke? Vend den anden kind til! Tilgivelse! De eneste budskaber som Jesus ville igennem med, og tror du ikke det havde hjulpet? Tror du selv samme person er mere eller mindre tilbøjelig til at overfalde dig næste gang fordi du valgte IKKE at tilgive?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    sålænge de ikke respekterer andre end dem selv så er jeg hamrende ligeglad med hvad forhold de er kommet ind under.......viser de derimod vilje til at repsektere og på visse områder at bidrage positivt til fremtidens samfund så respekterer jeg dem. selvom man ikke er enig med folk i deres meninger skal man alligevel respektere dem....sålænge de gør det samme.....
    jeg kender mange indvandrere osv og skal man lave lidt generelisering så er det de mest "troende" der er mindst villige til at integrere sig.......det kunne være fedt at afskaffe religion for det er satme årsag til mange mord igennem tiden......og hvis himlen fandtes havde bush allerede invaderet den......


    en "fritidsmuslim" der kan sidde og nyde en tuborg ved siden af mig og diskutere meninger stille og roligt....DET respekterer jeg selvom hans meninger måske ikke er som mine.


    fuldstændig enig. jeg har absolut ingen medlidenhed for disse selvoptagede, dumme og respektløse indvandrere..
    dette er ikke en generalisering, jeg taler selvfølgelig kun om de kriminelle invandrere..


    Alaza, jeg fatter ikke det er muligt at være så naiv.. at tro du bare kan "vende den anden kind til" og så skal det hele nok ordne sig... de vil jo blive ved med det. at vi finder os i det ændrer ikke en sk*d. det gør højst sandsynligt problemet værre...