Pentium M - Nogle erfaringer?

• Skal vi lige rulle ærmerne op og skaffe den cpu, lidt dumme flade og :pokey: burde hjælpe lidt, ej pjat, da trist at den ikke er kommet, og ja, det er sq langtid af vente, sådan noget har jeg ikke tålmodighed til, det skal bare være her og nu :)

Oprindeligt indlæg af Cyclups
    her er et par billeder.
    [Blocked Image: http://www.ifeel.dk/Pic/Asus_CT-479_1.jpg]
    [Blocked Image: http://www.ifeel.dk/Pic/Asus_CT-479_2.jpg]

Nice ;).. Det er jeg tænker på, er specielt den tråd, som der blevt linket til tidligere, men hvis link ikke virker længere.. :(.. Der var nemliog en perfekt beskrivelse!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Hej lige et spm. Jeg overvejede det samme, har nemlig også et Asus P4C800-E og en notebook der så kunne få en ny cpu. Men min erfaring med min Notebooks 1,6 Ghz med 2 MB cache. Er at mens den gamer perfekt, er der ikke den samme ydelse i f.eks. arbejde med multimedia filer, mpeg, divx osv. som i en P4 prescott type.
    Men er der nogen som har nogen erfaringer med det?
    Omkring temp. er vandkøling så ikke overkill, selv med OC får du den vel ikke meget over 70c, risikere man ikke med vandkøl at der kommer isdannelse i stedet for, især hvis den ikke bliver særlig varm.

PÅ overclockers.com er der en som har fået en 1,6 GHz 730 op på 2,66GHz med stock coolers. Må ma næsten ikke forvente at en teoretisk grænse er lidt over 200 FSB (222 ovenfor).

Men skriv endeligt hvis du får det op og køre, ville især gerne vide, hvordan den performer i fht. P4 med mpeg og divx.

Thumbs up og glæder mig til at se billederne fra dit mod

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

• Man får ikke isdannelse uden en chiller på jo ;)
    Og alt andet lige clocker man bedre under lave temperaturer end i høje, så det er bare at komme i gang.

• Tak drenge, hmmm, det er nok fordi min notebook kun løber med 1,6 Ghz at den virker så forholdsmæssig død i fht. min prescott.

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Oprindeligt indlæg af jesdals
    Tak drenge, hmmm, det er nok fordi min notebook kun løber med 1,6 Ghz at den virker så forholdsmæssig død i fht. min prescott.

Mon ikke du har en 4200 RPM disk i?
    Så er det nok den, der er flaskehalsen.