Pentium M - Nogle erfaringer?

Oprindeligt indlæg af Danemagic
    Hvad er dog det for en skør en ide med et billede af din pige nede i din signatur ! skal vi være misundelige eller hvad ?
    Desuden er det nok i strid med menneske-rettighederne, og din pige kunne lægge sag an imod dig for offentliggørelse uden tilladelse.

Var skam hendes egen idé, så en sag får jeg nok ikke smidt i nakken ;) Hvis nogle er misundelige må det være deres problem kan jeg jo ikke gøre ved, jeg synes bare det ser godt ud af have hende liggende der ;)

Bliver jeg pålagt fra mod/admin at fjerne det (hvilket ville være underligt da jeg har haft den i et pænt stykke tid nu uden nogen negativ reaktion) skal det seføli gøres, men selv ser jeg da ikke noget problem i det... gør du? ;)

Synes det var en bedre ide med et billede af dig selv, - og det må såmænd gerne være med bare skuldre.

hmmm, at foretrække mig med bare skuldre over min kæreste med bare skuldre.... undlader lige at smide en kommentar til den bemærkning :))

Hvad er dog det for en skør en ide med et billede af din pige nede i din signatur ! skal vi være misundelige eller hvad ?
    Desuden er det nok i strid med menneske-rettighederne, og din pige kunne lægge sag an imod dig for offentliggørelse uden tilladelse. Synes det var en bedre ide med et billede af dig selv, - og det må såmænd gerne være med bare skuldre.

Undskyld men har du ondt i røven over han har en pæn pige til kæreste. LOL. Pas på du ikke blivwer hævet i retten.

Desuden er det nok i strid med menneske-rettighederne, og din pige kunne lægge sag an imod dig for offentliggørelse uden tilladelse. Synes det var en bedre ide med et billede af dig selv, - og det må såmænd gerne være med bare skuldre.

Hov hov du der.
    Den skønne tøs bliver hvor hun er.
    Da du, såvidt jeg ved, er den første og eneste, som har kommenteret det billede i negativ retning, i stedet for bare at nyde det, må du jo åbenbart være misundelig. Det kan jeg så godt følge dig i. Hæ hæ :))

• pas på hans, det kan jo være han slet ikke spiller på det hold :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Hej igen

Nå, så fik jeg da sparket lidt til Jer ;-)

Hvis nogen skulle være i tvivl, så kan jeg da tilføje, at den unge pige kunne være min datter, men dog ikke mit barnebarn. Derfor finder jeg ikke billedet ret interessant.

• kvinder ER interessante for alle hetro mænd uanset mandens alder er nu min erfaring.......og yngre kvinder specielt....min morfar kan da stadig finde på at sige "se lige hendes numse" hvis vi går på strøget og mormor ikke lige er i nærheden....og at brokke sig over at en har et SÅ uskyldigt billede som det ovenfor.........

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ikke for at være en negativ lyseslukker, men nu slutter kvinde-debatten ;).. Dette er en tråd om Pentium M, og ikke hvorvidt mænd er interesseret i kvinder :P...
    DET ER DE - Og sådan er det jo (generelt)..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Nogle, der har nogle ideer om, hvor man kan købe de dersens skrue-dimser :)..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

• Jeg eksperimenterer også lidt med Pentium M.

Det lader til at Asus P4GD1 bord ikke kan skaffes, er der nogle der har set et sted, hvor de har dette bord?

Dernæst kan M780 endnu ikke skaffes 8nogle der har set een?
    (jeg skal jo over 4Ghz) men fik fat i

ASUS P4GPL-X og en M770 . Den kører 2.4 Ghz på standard luft og 1.6 volt. Desværre er Mem-performance med dette bord elendig, så det er lidt kedeligt at gå videre, men med cascade og 1.85 volt vil den sikkert 3.5-3.6 Ghz

Sjov og billig processor at lege med, men til daglig er den ikke med god performance, den er kun til Pi og tal. Der forekommer hak og pauser i afvikling af almindelige programmer.

• Hvad!? Er det rigtigt :O.. Dvs., at jeg faktisk burde beholde min nuværende P4? Jeg tænker på alment brug; internet, musik og spilafvikling samt lidt bench her og der? Hvad er så bedst?

2.6@3.6 P4
    1.8@3.0 - Fx, eller 2.8? PM

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

• dare_devil - Vent til du selv modtager den og dan dig dine egne erfaringer med den. Det kan være du slet ikke mærker de hakker i programmer Tom snakker om..

edit - Iøvrigt Tom ved du om ASUS adapteren også passer til Abit IC7-G f.eks?.. Det bør den jo gøre da det jo er samme størrelse mv. ? Eller findes der en default adapter ?

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    dare_devil - Vent til du selv modtager den og dan dig dine egne erfaringer med den. Det kan være du slet ikke mærker de hakker i programmer Tom snakker om..

edit - Iøvrigt Tom ved du om ASUS adapteren også passer til Abit IC7-G f.eks?.. Det bør den jo gøre da det jo er samme størrelse mv. ? Eller findes der en default adapter ?

spørgsmålet er ikke om adapteren passer i størrelsen, men mere om Bios'en virker med en Pentium M i følge denne side så er det "No Post" på Abit IC7 og IC7 MAX 3.
    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=65261

• Tom, Jeg har en 730 der køre 2640 ( 11x 240 mhz = 2640 i everest er mem read på ca 5050 )med 1.4 volt, det med at den hakker mm i programmer kan jeg slet ikke holde med i, Jeg bruger meget grafiske programmer og deri er den mere behagelig end min gamle amd 64, i spil kan jeg feks se at den ikke hakker så meget i forhold til den amd 64, kan godt mærke at der er 2 mb cache på, Men vis du kan beskrive din oplevelse lidt bedre kunne det være til stor hjælp for os andre :)

Men min oplevelse af denne type cpu er rigtig god, især til spil/grafiske programmer.

edit
    Kom til at skrive 10x 240, skulle jo være 11x 240, er rettet nu :)

Oprindeligt indlæg af MooNSouL2k
    Tom, Jeg har en 730 der køre 2640 ( 11x 240 mhz = 2640 i everest er mem read på ca 5050 )med 1.4 volt, det med at den hakker mm i programmer kan jeg slet ikke holde med i, Jeg bruger meget grafiske programmer og deri er den mere behagelig end min gamle amd 64, i spil kan jeg feks se at den ikke hakker så meget i forhold til den amd 64, kan godt mærke at der er 2 mb cache på, Men vis du kan beskrive din oplevelse lidt bedre kunne det være til stor hjælp for os andre :)

Men min oplevelse af denne type cpu er rigtig god, især til spil/grafiske programmer.

edit
    Kom til at skrive 10x 240, skulle jo være 11x 240, er rettet nu :)

Okay :O.. Det lyder da fedt :p.. Måske skulle man montere den alligevel ;).. Tror jeg simpelthen bare, at jeg gør :D

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Okay :O.. Det lyder da fedt :p.. Måske skulle man montere den alligevel ;).. Tror jeg simpelthen bare, at jeg gør :D

Så se da at komme i gang menneske :D

hvis du går igang nu hvor lang tid går der så før d kan poste resultater her? :pokey: :))

• kan lige prøve at hitte max for min, det med de 1.4 volt er pga burnin..den har stået i timevis og knorklet, så har jeg øget mhz lidt, men jeg kan satme ikke for den til at køre 2700 mhz, uden den skal have en ordenlig gang volt oveni :/

Oprindeligt indlæg af MooNSouL2k
    kan lige prøve at hitte max for min, det med de 1.4 volt er pga burnin..den har stået i timevis og knorklet, så har jeg øget mhz lidt, men jeg kan satme ikke for den til at køre 2700 mhz, uden den skal have en ordenlig gang volt oveni :/

irriterende da :boxed:

det lyder lidt som min winchester, den vil skal også have 0.05 ekstra volt efter sig i overgange fra 2590 mhz til 2600 mhz... og så begynder den altså at udvikle noget varme i et passivt vandkølingssystem :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Try-this

irriterende da :boxed:

det lyder lidt som min winchester, den vil skal også have 0.05 ekstra volt efter sig i overgange fra 2590 mhz til 2600 mhz... og så begynder den altså at udvikle noget varme i et passivt vandkølingssystem :rolleyes:

Prøv en 0.13u FX-55 ved 1.7volt på stock luft.... :T :))

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition