Af en eller anden grund er min Firefox begyndt at åbne de sider som jeg brugte før jeg lukkede browseren sidst... hvorfor og hvordan slår jeg det fra, så den bare åbner én blank side?
Firefox åbner tidligere brugte vinduer?
-
-
Virker det ikke hvis du går ind i Options - General, og sætter blank ?
-
Nein
-
FF har vel samme funktion som Avant ...
-
That's what I thought... men kan ikke finde den.
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
That's what I thought... men kan ikke finde den.Heller ikke her, men ved en frisk installation af FireFox gemme den ihvertfald ikke de sider man glor på.
Desværre vil jeg så sige da jeg syntes det er super nice at en browser gemme de sider man ser på til næste gang man åbner browseren. Bruger det meget.
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvorfor åbner FireFox egentlig links i et nyt vindue frem for en ny tab ? ... Er den fat-svag ? ...Tja .. Det gør min nu ikke .. Måske det bare er dig der er fat-svag?
Jeg synes nu det er meget rart at ctrl + N er nyt vindue når man er vant til det fra IE .. Og hvad er der måske i vejen med ctrl + T for en ny tab?
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Jeg synes nu det er meget rart at ctrl + N er nyt vindue når man er vant til det fra IE .. Og hvad er der måske i vejen med ctrl + T for en ny tab?Hvis man bruger en browser med tabs, så har man jo slet ikke brug for et nyt vindue
... Derfor burde den genvej jo ikke findes ... IMO altså...
Avant som jeg bruger har CTRL + N som ny tab ... nyt vindue kan jeg ikke se brugbarheden i som sagt ...
btw... Alaza ... Ser ud til du kan finde svaret på dit spørgsmål i den tråd "FireFox" jeg har lavet....
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Tja .. Det gør min nu ikke .. Måske det bare er dig der er fat-svag?
Jeg synes nu det er meget rart at ctrl + N er nyt vindue når man er vant til det fra IE .. Og hvad er der måske i vejen med ctrl + T for en ny tab?
Et lille plugin og den gør det ikke mere.