Jeg leder efter en funktion der inde i en macro kan udskrive hvad level jeg er i, såsom: %level %lvl, lvl(); level(); eller lign.
På forhånd tak for hjælpen
Jeg leder efter en funktion der inde i en macro kan udskrive hvad level jeg er i, såsom: %level %lvl, lvl(); level(); eller lign.
På forhånd tak for hjælpen
i hvad sammenhæng skal det bruges i?
QuoteOprindeligt indlæg af ZeroKill3r
i hvad sammenhæng skal det bruges i?
Det kan da være fuldstændig ligemeget?
Det er bare noget jeg leger med.
Så bliver det lidt svært at hjælpe hvis du ikke siger hvad det skal bruges til ?
det er vel i party, eller guild.... :s bare til en slags inform, men ja, hvis man skal hjælpe, er det rart med en slags viden om den funktion som skal ligge bag, så kan du ikke bare sige det? :s
Jeg skal bare bruge en funktion der kan udskrive mit level automatisk.
Det er en "DING! Level %lvl" funktion
wow! Utroligt så meget i skal vide for at kan fortælle ham hvad en enkelt variabel er. Det er da bedøvende lige meget hvad den skal bruges til, og i hvilken sammenhæng.
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
wow! Utroligt så meget i skal vide for at kan fortælle ham hvad en enkelt variabel er. Det er da bedøvende lige meget hvad den skal bruges til, og i hvilken sammenhæng.
Det skyldes vel, at der fra start af ikke forklares særlig tydeligt, hvad det er der egentlig søges. Jeg fatter ikke hvad det er Madsass søger. Kan ikke forstå hvad han "forklarer". Så jeg finder de foreløbige reaktioner ganske naturlige.
Hvorfor er Madsass så "hemmelighedsfuld" med hvad det skal bruges til? En forklaring af den praktiske anvendelse af det han søger, kan jo gøre det nemmere at hjælpe.
Man har vel lov til at være lidt nysgerig
Og jeg har stadig ikke fået svar.
Kan jeg få af vide hvad variablen til at skrive mit level er? Lige %t er target. Hvad er level så?
nu har jeg hjulpet, det mod gør jo lige det du vil have.
Så må du sgu selv bruge hovedet og søge
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
nu har jeg hjulpet, det mod gør jo lige det du vil have.
Så må du sgu selv bruge hovedet og søge
Det har jeg gjort? Jeg spurgte ikke om det program. Jeg spurgte om en variabel.