Tror jeg skifter bil

  • Mener på ingen måde man kan tillade sig at male den type streger på en mustang. De hører kun hjemme på en bil Viper.


    Men snup da en brugt hummer de kan fåes omkring 400.000 også er der kun 30% afgift på dem mod de 185% du betaler på de andre :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • 1: For dyr til standen, vil sige 160k


    2: Model 318i 1.9?
    Tror kun det er en 1.8


    3: Spørg lige om det er en gammel det har haft den fra ny;) hvis ja, skal den "køres til", stille og rolig

  • Lækker dyt - dog brydes jeg mig ikke om farven...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    1: For dyr til standen, vil sige 160k


    standen ?


    Hvis du søger en 318i hos forhandler mellem 1997 og 2000 og siger at den max må ha kørt 100K så finder du ikke noget under den pris der er i samme pæne stand ;)


    Men jo jeg skal have den 10.000 ned selvom det bliver svært

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    gider du pudse den hvert år og sikkert op til flere gange....
    røde biler bliver matte i farven når solen bager:D
    Siger det bare find den i mørkeblå


    kender en "maler" som laver en komplet bil for 5K så jeg leder efter bilen- så kan jeg altid tænke på farven bagefter ;)


    Btw > en sort mercer er værre - 10 minutter efter man er kørt ud fra vaskehallen er den der sort-metallic farve gået over i halv-beskidt-sort :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er jo bestemt ikke en flyder som merceren, men køreoplevelsen er stadig ganske ok ;)


    Så i forhold til størrelse, pris, komfort osv synes jeg man får en ganske god bil i den prisklasse ;)


    Kan da lige tilføje, selv om Cars ikke lige er mit speciale, at det godt nok er en fornøjelse, at være passager i denne "øse" - papdatteren og hendes fyr tøffer rundt i en magen til. "Nice" vil jeg bare sige - ift. prisleje o.a. 8)

  • Har ingen forstand på biler, men umiddelbart ville jeg mene den er ret lækker, synes den røde farve er fed og "sporty"
    Men mørkeblå (eller sort?) ville IMO få den til at se mere "stilet" ud. :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Alt for lækker lille racer :D


    Den røde farve gør den helt afgjort mere sporty i udseendet, og røde bimmere er der ikke engang så mange af lige nu, ihvertfald her omkring. Her er de fleste godt mørke i farven og i det hele taget ret stygge at se på. Desuden passer den røde farve ret godt til netop den der model, så det er da ikke så tosset en start.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    Helt sikkert en lækker rød racer, men hvis penge var der er den nye Ford Mondeo evt. Titanium nice :D


    [Blocked Image: http://www.autointell-news.com/News-2004/August-2004/August-2004-1/Ford-Mondeo-Titanium-125.jpg]


    Ja den er også fed - så på en tank engang en gut der kørte en Mondeo med et eller andet skørtesæt og sådan noget bordeaux læder-kabine. Det var vist standard på den udgave - så ganske fedt ud ;)

  • Aerial, den ser lækker ud, også farven :D


    Jeg tror du har tænkt meget oven den "lille" motor på 115 HK, om du kan nøjes med det.
    Det tror jeg såmen godt jeg kunne, pga. BMW's motorer har et fornuftigt moment, så selvom den kun har 115 HK, føles den slet ikke sløv sådan en ;)


    Når nu du godt ville ha' ny bil, vil jeg da lige anbefale dig sådan en > Ved godt at mange har fordomme om Skoda, men de er dog ikke som i gamle dage, en rigtig go' bil med go' stært motor til forholdsvis små penge > F.eks sådan en http://www.bilbasen.dk/biler/f…w.asp?id=167700292&page=2
    Og med en lille chip kan den snilt få 180-190 HK :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Aerial, den ser lækker ud, også farven :D


    Jeg tror du har tænkt meget oven den "lille" motor på 115 HK, om du kan nøjes med det.
    Det tror jeg såmen godt jeg kunne, pga. BMW's motorer har et fornuftigt moment, så selvom den kun har 115 HK, føles den slet ikke sløv sådan en ;)


    Når nu du godt ville ha' ny bil, vil jeg da lige anbefale dig sådan en > Ved godt at mange har fordomme om Skoda, men de er dog ikke som i gamle dage, en rigtig go' bil med go' stært motor til forholdsvis små penge > F.eks sådan en http://www.bilbasen.dk/biler/f…w.asp?id=167700292&page=2
    Og med en lille chip kan den snilt få 180-190 HK :D


    Den ser også fin ud .


    Havde faktisk først kigget på en Volvo S40 eller en Saab 9-5, men da jeg så endelig kom ud og sad i dem og kiggede lidt nærmere, var de ikke så fede alligevel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Jeg synes det er lidt synd du skifter en klasse bil, som en Mercedes ud med en BMW *-)


    he he ja det er selvfølgelig ærgerligt. Især når jeg lige har modded merceren med Dvd , 1600W i bagagerummet og et sæt nye chrome-fælge :(


    Men når jeg finder ud af at der i skærmkasser, døre osv er rigtig meget rust (hvilket jeg ikke gider betale for) så skynder jeg mig at komme af med den. Til sidst er der det økonomiske i det.
    Har lige købt en lejlighed pr 01.07 der koster mig ca 13.000 om måneden og når jeg så har biludgifter for 6000 om måneden er det efterhånden lidt dyrt .
    Selvom man tjener gode penge, får de hurtigt ben at gå på :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he ja det er selvfølgelig ærgerligt. Især når jeg lige har modded merceren med Dvd , 1600W i bagagerummet og et sæt nye chrome-fælge :(


    Men når jeg finder ud af at der i skærmkasser, døre osv er rigtig meget rust (hvilket jeg ikke gider betale for) så skynder jeg mig at komme af med den. Til sidst er der det økonomiske i det.
    Har lige købt en lejlighed pr 01.07 der koster mig ca 13.000 om måneden og når jeg så har biludgifter for 6000 om måneden er det efterhånden lidt dyrt .
    Selvom man tjener gode penge, får de hurtigt ben at gå på :boxed:


    Det må da alligevel være en rimelig nice lejelighed til den pris :)


    Men ja jo mindre de faste udgifter er jo mere er der til nyt hardware og andet sjaw :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy