Unfair rolls

• Hej..

Nu har jeg lige gjort en Scholomance run...

Men det jeg aller mest hader ved dette spil, det er når man ikke kan rolle godt!!!

Har KUN rollet under 20 hele vejen... og 1 gang 91.. Og man roller altid godt på noget lort man ikke skal bruge!!!!
    Kun mig der hader det?!

Abetis

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Har det nøjagtig på samme måde!

Noget jeg kan bruge? Roller under 15
    Noget være crap some alligevel ikke kan blive solgt på AH? Roller over 80 ...

Derfor går jeg kun i instances ( Non-raid ) Uden andre warriors, så er jeg sikker på at få Plate tingene og de fleste våben gennem N/S :D

• Du kan godt bruge programmer.. men de er bare ulovlige.. :)

Prøver også altid det med at være den eneste i party :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Oprindeligt indlæg af AbeTis
    Du kan godt bruge programmer.. men de er bare ulovlige.. :)

Prøver også altid det med at være den eneste i party :)

Du kan ikke bruge programmer som du klader det, i det "rolls" er styrer på SERVER-SIDEN og ikke på CLIENT-SIDEN. Så du har ingen indflydelse på hvad du slår med "terningen".

• hehe ja det er altid surt :)

Men godt at være den eneste lvl 60 rogue i guildet lige pt - så er der altid noget Shadowcraft til mig hehe

Men hvis man vil være sikker på at få alt så solo Stockades en tur - tog den 3 gange i træk forleden og kom ud med over 50 grønne items hehe lige guf for en low lvl enchanter jeg har ;)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2