Batman begins - YIHAAAAA :D

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Det er temmelig sikkert at der kommer en 2'er, Christian Bale, Michael Caine og Morgan Freeman har ihvertfald sagt ja til at være med i den og folkene bag 1'eren er igang med at finde skuespiller til Jokeren og eftersigende også Two-Face.

Jeg har læst nogle steder, at der går rygter om at Justin Timbelake bliver en mulighed til 2-face :rolleyes:
    Og ham der spiller ham den opfundet, lyshåret, og værelseskammereten i A Beautiful Mind, bliver måske Jokeren... (kan ikke huske hvad han hedder) :O

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Jeg har læst nogle steder, at der går rygter om at Justin Timbelake bliver en mulighed til 2-face :rolleyes:
    Og ham der spiller ham den opfundet, lyshåret, og værelseskammereten i A Beautiful Mind, bliver måske Jokeren... (kan ikke huske hvad han hedder) :O

Er det ikke nok at Justin skal være med i Die Hard 4 :boxed:

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Er det ikke nok at Justin skal være med i Die Hard 4 :boxed:

erm, kan den mand spille film..?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

Oprindeligt indlæg af Hayes

erm, kan den mand spille film..?

Min pointe præcis :)

Han skal spille sønnen til John (bruce) i filmen ... Det går måske an, men kunne ikke forestille mig ham som Two-face ... Overhovedet ikke. Den lille knægt som en skurk :ohmy:

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Min pointe præcis :)

Han skal spille sønnen til John (bruce) i filmen ... Det går måske an, men kunne ikke forestille mig ham som Two-face ... Overhovedet ikke. Den lille knægt som en skurk :ohmy:

ja... Det er ikke særlig godt hvis disse rygter bliver virkelighed... Det vil ihf. gi' et minus til filmen :(

• jamen det KAN de sqda slet ikke......man ser jo skabelsen til skurkene i de forgående film...gider de tænke sig lidt om og bruge en ny gammel skurk istedet......harvey dent er endda sort i den film hvor jokeren bliver skabt....suuuuk de manuscript forfattere skulle fandme have med en våd berliner......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    jamen det KAN de sqda slet ikke......man ser jo skabelsen til skurkene i de forgående film...gider de tænke sig lidt om og bruge en ny gammel skurk istedet......harvey dent er endda sort i den film hvor jokeren bliver skabt....suuuuk de manuscript forfattere skulle fandme have med en våd berliner......

Ja tak ... :boxing:

• Spoiler

Se hvis du nu havde set filmen, ville du alligevel have undret dig over hvorfor "Jokeren" kommer ind i billedet til sidst i filmen. Om der lægges op til en ny fortsættelse ved jeg ikke med sikkerhed, men under alle omstændigheder fortsætter historien, som man ser det i filmen fra slut-firserne.

Nope... Denne Batman film er på ingen måde relateret til de andre... LINK

Har ikke selv set den endnu, men det skal jeg self... Da jeg så traileren, var det første jeg tænkte: "Daaaamn en weird batmobil"... Den ligner noget der er taget ud af Irak krigen, men jeg er optimistisk :D

Oprindeligt indlæg af Lasse
    Spoiler

Se hvis du nu havde set filmen, ville du alligevel have undret dig over hvorfor "Jokeren" kommer ind i billedet til sidst i filmen. Om der lægges op til en ny fortsættelse ved jeg ikke med sikkerhed, men under alle omstændigheder fortsætter historien, som man ser det i filmen fra slut-firserne.

Jaja, jeg går oss kun ud fra det jeg har læst - som siger at der er ingen relatationer med de andre ;)
    Men jeg må hellere lige få den set når den kommer til Møgeltønder :))

Spoiler

Historien fortsætter som i de gamle film på nogle punkter, ja. Men bare fordi skurken er Jokeren er det jo ikke ensbetydende med at det bliver et remake af den første Batman-film.

Det ændrer ikke på det faktum at Batman Begins IKKE skal relateres til nogle af de gamle film.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    jamen det KAN de sqda slet ikke......man ser jo skabelsen til skurkene i de forgående film...gider de tænke sig lidt om og bruge en ny gammel skurk istedet......harvey dent er endda sort i den film hvor jokeren bliver skabt....suuuuk de manuscript forfattere skulle fandme have med en våd berliner......

Som du selv siger er Harvey Dent sort i den første Batman, men i Batman Forever spilles han af Tommy Lee Jones, så de havde sgu heller ikke særlig meget styr på historierne dengang.
    Jeg kan slet ikke se hvorfor de gamle films skurkeoprindelser skal ses som det endegyldigt rigtige. Jeg tvivler på de var i 100% overensstemmelse med tegneserien, hvilket må ses som de helt rigtige historier, så jeg har intet imod at de laver endnu en Batman-film, hvor Jokeren er skurk.

• ved godt jokeren er batmans normale hovedfjende, men der er jo så mange andre skurke man kunne have brugt....Ra's al gull (kan sq ikke huske hvordan det staves) er dog en af de fedeste..meeen manglede lige hans datter forbindelsen som der er i tegneserierne.......ventede faktisk lidt på at de havde fixet så rachel var det......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• hmm så vidtj eg kan huske så er det ikke Rash al Ghoul der dræber hans forældre det er joikenren?? eller tar jeg fejl?? det mener jeg det er sådan i tegneserien i hvert fald... (tror jeg)

Oprindeligt indlæg af Firedog
    hmm så vidtj eg kan huske så er det ikke Rash al Ghoul der dræber hans forældre det er joikenren?? eller tar jeg fejl?? det mener jeg det er sådan i tegneserien i hvert fald... (tror jeg)

Det er hverken Ra's Al Ghul eller Jokeren som gør det i tegneserien, det er en tilfældig fyr ved navn Joe Chill (hvilket det også er i Batman Begins).

Han hedder Paul Bettany og er en genial skuespiller som desvære ikke har fået mange hovedroller og for det meste gør sig som Suporting actor... har godt nok ikke hørt rygtet om at han skulde være med i den næste batman.. og håber det faktisk ikke for selv om jeg har stor respect for ham som skuespiller mener jeg ikke han har den regtige persona til rollen...

Paul Bettany

Fed7haS

Jeg så også Premiere igår i Imperial. Det er som sagt den klart bedste i serien. Det er yderst ærgeligt at man ikke kan bygge videre på filmen, da de gamle film jo er fortsættelserne. Hvis dette var muligt, skulle de gamle skrottes og laves om.... isæt 3-4. :roller:

Jeg synes det er fedt at se hvordan Batman gøres utrolig frygtindgydende, istedet for bare at være en sort klovn.... og vigtigst af ALT.... skurken er ikke plat ugle med maling i hele ansigtet, men en seriøs psykopat. :crazyeyes:

Jeg var meget imponeret og lægger mig meget tæt op af 5/6.

Kan virkelig ikke se hvorfor Batman og Batman Returns skal skrottes. Det er stadig imo de bedste superheltfilm til dato og elsker bare Tim Burtons sørgmodige stemning i de film. Men ja, Batman begins er rigtig god, og synes også Christopher Nolan rammer en god stemning. Dog vil Michael Keaton altid være den rigtige batman i min verden.

Oprindeligt indlæg af Aerial

Kan ikke være mere enig.

Var inde og se den her til aften i Cinemaxx - og må give den 5 / 6

Jeg slutter mig også til her, dog kunne jeg godt finde på at give 6/6. Den film er simpelthen for genial og som Lasse siger så er det mega fedt at batman gøres frygtindgydende og at skurken er en seriøs psykopat 8)

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set så god en film!

• Den var udemærket.
    Lidt for mange af de der dumsmarte replikker, men eller en ganske udmærket film. Christian Bale er en skide god Batman. Jeg kan godt lide at Batman nærmest bliver taget ned på et mere menneskeligt niveau her.

Synes dog ikke rigtig der var en ordentlig skurk i filmen. De var lidt skedne. Næh du, Jack Nicholson som Jokeren. Det bliver ikke bedre.