Batman begins - YIHAAAAA :D

• Det er rigtigt :D
    Jeg tror at han kunne blive en sej joker, men det bliver svært at efterligne Jack Nickolson præstation.

Skal se den tirsdag og har store forventninger... Har downloadet traileren som varer 10 min. og har indtryk af at Christina Bale passer skide godt som Batman :)

• Var inde og se den forleden, en rigtig god film efter min mening. Syns dog der manglede lidt action et sted, og omvendt kunne jeg godt li' Michael Caines humor, godt castet til den rolle. Dog må jeg holde med Torque i at Jokeren er og bliver Batmans klart sejeste modstander. (Og hr. Nicholson spiller den til en Oscar i den film, efter min overbevisning)

Glæder mig så meget til at de gamle film bliver udgivet i en DVD udgave der er dem værdig, dvs. et par stykker af dem. Specs. ser da ihvertfald nice nok ud: DVDanswers

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Er jeg den eneste der syndes at Danny DeVito som Penguin er den meste geniale skurk i Batman verdnen...? han spiller da den rolle til UG....

Og findes der frækere ´kvinde end Michelle Pfeiffer som Catwoman

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Er jeg den eneste der syndes at Danny DeVito som Penguin er den meste geniale skurk i Batman verdnen...? han spiller da den rolle til UG....

Og findes der frækere ´kvinde end Michelle Pfeiffer som Catwoman

Fed7haS

Nej, du er ikke den eneste :cheers: ... Helt enig :cheers:

• 9/10 efter min mening! Over fee film... men..

***SPOILER***

Hvordan kan batman hænge under toget og flyve med i en snor, når der er bro-piller som går hele vejen under? :/

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    ***SPOILER***

Hvordan kan batman hænge under toget og flyve med i en snor, når der er bro-piller som går hele vejen under? :/

Tænkte jeg faktisk også over, helt klart en fejl, men som cheeze siger så ses den slags jo ofte... ;)

Originally posted by Macimuz
    Så fik jeg endelig også set denne her super film. Var ganske tilfreds med filmen, så ser da frem til den næste :D

Her er lidt herom:

http://filmz.dk/forum/item/17616/

Jeg har også set den for 3. gang her for nogle timer siden, og synes den er ginial lavet.. Er stor fan af sådan personer... Lidt drengerøv er der vel i en..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen

Jeg har også set den for 3. gang her for nogle timer siden, og synes den er ginial lavet.. Er stor fan af sådan personer... Lidt drengerøv er der vel i en..

Batman er bliver den fedeste af dem, fordi han ingen overnaturlige kræfter har.

Den skal nu også ejes på dvd, men er skuffet over den ikke fåes med 5.1 DTS ;(

Originally posted by Macimuz

Batman er bliver den fedeste af dem, fordi han ingen overnaturlige kræfter har.

Den skal nu også ejes på dvd, men er skuffet over den ikke fåes med 5.1 DTS ;(

Den er allerede en del af samlingen :D
    Og tror nu ikke du kan høre forskel på Dolby Digital Og DTS .. Har prøvet at se en del film med begge dele, og synes ikke jeg kan høre forskel. Dog sætter jeg den altid på DTS når muligheden byder sig.. Ved egentlig ikk hvorfor.. Refleks måske..

-Og overnaturlige kræfter generer mig ikke..

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Den er allerede en del af samlingen :D
    Og tror nu ikke du kan høre forskel på Dolby Digital Og DTS .. Har prøvet at se en del film med begge dele, og synes ikke jeg kan høre forskel. Dog sætter jeg den altid på DTS når muligheden byder sig.. Ved egentlig ikk hvorfor.. Refleks måske..

-Og overnaturlige kræfter generer mig ikke..

Synes tit der er forskel på om det er DTS eller DD, oplever faktisk altid bedre lyd på DTS, med undtagelse af Ringenes Herre.

• OK, sikkert bare min hørelse der har taget skade med tiden :crazyeyes: .

-Eller også ligger jeg bare ikke mærke til det.

OK, sikkert bare min hørelse der har taget skade med tiden :crazyeyes: .

-Eller også ligger jeg bare ikke mærke til det.

Jeg skal ikke kunne sige det. Det variere en del fra film til film dog. På nogle er forskellen der måske ikke, omend meget minimal. På andre synes jeg virkelig der er lysår imellem kvaliteten. Et sted hvor jeg synes DTS gav noget ekstra var på Kill Bill, men også på en film som Det Fremte Element. På Black Hawk Down var der nok også en forskel, hvorimod man på Pirates of The Caribbean nok ikke høre det vilde ekstra ved DTS.

Ærger mig også over der ikke er DTS på Matrix filmene ;(

Men jeg er måske også ret krævende :))

• Jeg er uden tvivl også lyd-fanatiker, og dermed også ret kræsen..
    Men har stadig ikke hørt forskel.

Måske det er pga. min elendige DVD-afspiller..

Jeg er uden tvivl også lyd-fanatiker, og dermed også ret kræsen..
    Men har stadig ikke hørt forskel.

Måske det er pga. min elendige DVD-afspiller..

Hehe, ja det skal jeg så ikke kunne sige, om den er flaskehalsen.

Ofte er der også bare forskel på alm. 5.1 DD. Det variere kraftigt fra film til film, hvor vidt lyden er god. Eller det variere i hvertfald fra dvd til dvd. Måske det ikke er sådan på de nye udgivelser, men omend de ældre ...