passw. på en mappe

• yessir...

Jeg sidder her og skal bruge et program som går ind og sætter et passw. på nogle forskellige mapper. Da man ikke kan gøre det i windows (DOH).

Nogen forslag?

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jeg bruger Folder Access . Det er gratis hvis du låser op til 3 mapper.

Har endda prøvet at smide den låste mappe over på en anden maskine for at få liv i den, men uden held, så sikkerheden virker fint ;)

Okay, det vil jeg lige prøve, er det egentlig ikke bare en slags kryptering? :)

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Okay, det vil jeg lige prøve, er det egentlig ikke bare en slags kryptering? :)

jo - prøvede at se om jeg kunne knække den sådan indenfor et par timer, men det lykkedes ikke

jo - prøvede at se om jeg kunne knække den sådan indenfor et par timer, men det lykkedes ikke

hehe okay, så må det jo være sikkert nok så. Var bange for at det bare var et program der gik ind og låste den. for så var den jo let nok at knække. hehe... tak for hjælpen

Har du prøvet fx at boote på en Linux Live CD og set om der er adgang til mappen der?

Oprindeligt indlæg af Zulu

Har du prøvet fx at boote på en Linux Live CD og set om der er adgang til mappen der?

Nope - men der bliver sat kryptering på .

Kan prøve i aften at smide en mappe over på freebsd serveren og se om jeg har bedre held der ;)

Nope - men der bliver sat kryptering på .

Kan prøve i aften at smide en mappe over på freebsd serveren og se om jeg har bedre held der ;)

Det kunne være sjovt at prøve.

• Ka man ikk os sætte kode på en .zip mappe?

Sku jeg mene...men en almindelig mappe er jo bedst :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2