Verdens fedeste dance numre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hmm det er umuligt at begrænse mig til tre men kan da lige komme med et par af de gode..


    ATB - ja de har lavet mange virkelig gode
    Dj Sakin and Friends - især braveheart men igen mange gode
    Lightforce mener jeg de heder så kan alle sgu fløjte med


    Men igen mange af dem der er nævnt er virkelig gode. Der kan findes endnu flere som er fuldt på højde med. Der er lavet virkelig meget godt musik igennem tiderne.


    ATB er kun en person ;) ... André Tanneberger ..


    Men jeg må give dig ret, han har virkelig lavet mange rigtige gode tracks. Nyeste hit eller remake af et tidligere hit må man nok sige er i mine øjne Let you go (2005 Remake) ... Check it out ;)


    Og lightforce, ja dem må man endelig heller ikke over se .. Join me samt flere er et lyt værd :hb:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    hvis man meget gerne vil snakke om sit house, trance, hardstyle, pop osv. kunne man evt. starte sin egen tråd :evil:


    Mente nok det var din pointe :) Og er ganske enig ...


    Men hey, folk blander så meget sammen nu om dage hvad enten de er til Nik og Jay eller Mozart !


    Quote

    Oprindeligt indlæg af snc
    Slettet af icemann


    Fy fy :pokey:

  • Hmm


    Yakooza - Lovin' You er da bestemt ikke hardstyle?? :) - Trance / dance er jeg dog ikke helt sikker, efter min definition på hårdhed'en i sangen havde jeg næsten placeret den som vocal-trance :P


    - 12k


    (Sidder atm og hører Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks, hvilket i den grad er hardstyle :P )

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Gutten lagde i hvertfald op til ulovligheder ..

  • for lige at være OT igen.. så er der pics fra sensation på goingwild.dk plus en masse mærkelige billeder med mig og mine gutter heroppe nordpå...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Pulsdriver - Cambodia ´ ;)

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"


  • Dance er en fed genre . Kommer lige med 3 stykker selv ;D !


    Infernal - Keen On Disco , er selv en af mine favoriter !
    Dj Aligator - Protect Your Ears . Mega fed (:
    The Underdog Project - Miami (:

  • Special D - Come With Me (Rob Mayth Remix)
    Alex P Meets John P. - Enjoy Your Dreams (noemi Remix)
    Deep Spirit - Lonely (Lance Inc.Remix)


    ...og til sidst (Selvom nogen måske vil mene det er lidt poppet) - den remixede version af Aqua - roses are red

  • Blank & Jones feat. Elles - Mind Of The Wonderful


    Motorcycle - As the rush comes (armin van buurens universal religion remix)


    Alex Megane - Hurricane (Club Mix)

  • her er mine....


    miss shiva - dreams (shiva`s club cut )


    drax - amphetamine ( carl cox 12" remix)


    prodigy - firestarter (empirion mix)


    det sparker røøøøøøv