Erfaringer med itunes..

  • Skulle jo meget gerne snart lande en ipod her ved mig som jeg da selvfølgelig glæder mig til at bruge.


    Men skal lige høre lidt til erfaringer osv med itunes...


    Kan en ipod kun afspille sange der er overført den vej ??


    Bruges der ikke mp3 filer ?? men kun acc eller hvad appels halløj nu hedder ??


    Vil jo gerne kunne afspille med winamp som jeg plejer også hvis jeg skulle finde på at købe musik via itunes.


    Nogen der har erfaringer med køb via itunes ?? Er der gebyr ved kredit kort betaling, hvordan er lyd kvaliteten ??


    Evt... kan appels format konverteres til almindelig mp3 ??


    Håber nogen kan komme med lidt input her ved der er nogen med ipod herinde :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • det eneste jeg bruger itunes til er at overfører mp3 filer til min Ipod, når jeg hører musik bruger jeg stadig winamp..


    Det er temmelig let og overføre filer fra compen til en ipod, du skal bare ha lagt de sange ind i dit Itunes bibliotek, tilslutte ipod'en også overføre hele dit bibliotek til den.. sværer er det ik :)


    angående køb af musik, ved jeg så ikke, det har jeg endnu ik prøvet via itunes..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    det eneste jeg bruger itunes til er at overfører mp3 filer til min Ipod, når jeg hører musik bruger jeg stadig winamp..


    Det er temmelig let og overføre filer fra compen til en ipod, du skal bare ha lagt de sange ind i dit Itunes bibliotek, tilslutte ipod'en også overføre hele dit bibliotek til den.. sværer er det ik :)


    angående køb af musik, ved jeg så ikke, det har jeg endnu ik prøvet via itunes..


    Smider den så over som mp3 eller for man filerne til at ligge to gange i appels format og i mp3 eller hvordan... ville jo være lidt skod da jeg har plads til 60gb på min.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Smider den så over som mp3 eller for man filerne til at ligge to gange i appels format og i mp3 eller hvordan... ville jo være lidt skod da jeg har plads til 60gb på min.


    nope gør man ik.. jeg har ik noget af apples format ihvertfald :)

  • Ahh lyder sgu godt var da altid en ting.


    Må sgu være nogen herinde som har erfaringer med at handle via itunes ville jo være ok billig måde at handle musik på frem for at handle nede i byen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Bruger http://www.payload.dk til online køb af musik.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless