S:Amiga CDTV

• hey all..

har lige gået og rodet i gemmerne herhjemme.. OG fandt min gamle AMIGA CDTV i skabet.. hehe funny gammel en.. har 4 bokse FYLDT med spil... har lige haft den igang og den virker sku fint.. kan ikke garrantere at alle spil virker...

Den har fået en lille skade.. den ene knap til at trykke tilbage på cd drevet når man spiller musik er trykket ind i kabinettet.. men ellers er den i kanon flot stand.. joystikket har lagt ovenpå et varm fyrfadslys engang og det bære den præg a i bunden men den virker fino....

sig til hvis en a jer kan bruge den.. ved godt den ikke indbringer en formue og det vil jeg heller ikke have...
    Men det er som sagt en skæg en.. og den kan bruges som cd afspiller til ens anlæg.. *G*

• følger der stik med til at sætte til Tv..så er der 200kr +fragt herfra....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    følger der stik med til at sætte til Tv..så er der 200kr +fragt herfra....

hejsa .. ja det gør der da.. det er et almindelig antenne stik der skal bruges til det.. han i den ene ende og hun i den anden.. ligesom antenne til tv.. og der er faktisk så du kan køre antennen direkte på over i cdtv og så videre over i fjernsyn så man slipper for at rende og skifte rundt.. :) og budet er noteret... How der sidder forøvrigt en opgradering i den.. så den er faktisk tunet lidt hvis man slår den over på det.. foregår ved at klikke på et stik når com er slukket.. altså et stik der sidder udenpå com.. som er monteret i sin tid af fagmand

• håber jaguar xj220 er med og virker til den...det var et godt spil :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• *lol* ja der er mange skægge spil fra den tid.. jeg kan dog ikke hverken love eller garrantere dig at det er med.. jeg kan simpelthen ikke huske det lægere.. startede den og smed mit favorit spil i.. STOCKRACER.. *LOL* man skal hamre rundt på sådan en platform med de vildeste bakker hurtigst muligt 100 meter oppe i luften og så skal man passe på man ikke ryger ud over.. meget morsomt.. men der er et HAV a disketter.. tror faktisk jeg talte det til dengang (uden jeg vil hænges op på det) at der er omkring 400 spil.. der er så nogen disketter hvor der er 20 spil på osv osv

• er der nogle cd-rom spil med også? kan huske CD-TVs store ulempe desværre var at der kun er 1 plads til traditionel joystick.....

Oprindeligt indlæg af Fragman
    er der nogle cd-rom spil med også? kan huske CD-TVs store ulempe desværre var at der kun er 1 plads til traditionel joystick.....

Hejsa.. du må undskylde jeg først svare nu.. hehe tråden blev væk for mig... Nej der er desværre ingen cd'rom med til den.. jeg havde en del a dem da den blev købt.. men jeg kan simpelthen ikke finde nogen a dem.. tror de er røget under en flytning eller sådan.. :) men den er din hvis du vil købe den

• jeps smid reg og kontonr i pm med total pris inkl fragt så overfører jeg pengene asap.

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

Bentzin ro på nu.. jeg skal nok huske det.. det er ved at virke som shikane det her.....

Overhovedet ikke - bare en reminder, da du jo også glemte det forleden dag. Desuden så er det ikke til diskussion, at jeg passer mine opgaver ! EOD.