btw..
Andre som har problemer med deres mus ingame. Razor Diamondback.
Jeg for nogle gange hvor den lagger 180 grader rundt om sig selv.. 

Tweak BF2 tråd (plz keep it official)
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog nej men det har jeg oplevet... men det var før Patch 1.0.2 HOTFIX. nu kører det fint. men jeg kører stort set alle settings på low.. Sjovt, for oplevede det aldrig før 1.0.2...  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog 
 btw..
 Jeg for nogle gange hvor den lagger 180 grader rundt om sig selv.. Nu man bør reklamere for MS 3.0? :p 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Alaza Sjovt, for oplevede det aldrig før 1.0.2...  wierd..  prøv at ring eller skriv til EAGAMES i danmark prøv at ring eller skriv til EAGAMES i danmark
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog wierd..  prøv at ring eller skriv til EAGAMES i danmark prøv at ring eller skriv til EAGAMES i danmarkOg hvad tror du de vil sige? "Køb en ny computer...?"  Edit: Snakkede netop med dem, og de siger at man skal prøve at lukke alle applikationer. At bl.a. Norton skulle have mange problemer med BF2 nu pga. hotfixen, men det har jeg ikke kørende. Han vidste ikke mht. til PC-Cillin, og i alt har jeg kun 25 programmer kørende i joblisten når jeg lige er bootet, så ved ikke hvad det skulle være.  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Marquis Det har jeg heldigvis ikke problemer med. Men har en grim "sound-bug"! Nogle gange når jeg joiner en server, er det ligesom at alle lyde og eksplosioner osv, sendes til mig!  Virkelig provokerende, som gør at jeg bliver nødttil at gå ind i et hus / bygning for at få normal lyd igen. En anden ting, som alle så vidt jeg ved døjer med, er at spillet nogle gange mister forbindelsen til serveren når der skiftes map, mega irriterende! Virkelig provokerende, som gør at jeg bliver nødttil at gå ind i et hus / bygning for at få normal lyd igen. En anden ting, som alle så vidt jeg ved døjer med, er at spillet nogle gange mister forbindelsen til serveren når der skiftes map, mega irriterende!har du slået EAX fra? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Johnny har du slået EAX fra? Nope, det vil jeg da lige prøve ved given lejlighed  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Marquis Nope, det vil jeg da lige prøve ved given lejlighed  meget vigtigt, jeg havde selv samme problem. 
 Væk med eax og vupti 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Johnny meget vigtigt, jeg havde selv samme problem. 
 Væk med eax og vupti Yes det virkede  Tak for tippet Johnny Tak for tippet Johnny 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog 
 btw..
 Jeg for nogle gange hvor den lagger 180 grader rundt om sig selv.. Jeg kører med en razer diamondback på en S & S steelpad og har overhovedet ingen problemer. 
 Det du oplever tror jeg er serverlag 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Marquis Yes det virkede  Tak for tippet Johnny Tak for tippet Johnny var da så lidt  
- 
			EAX.. hvordan er det nu lige med det? Jeg oplever nogen gange også artillerylyde som om de er ved siden af mig, selv om bombningerne foregår i den anden ende af mappet. Kører med Soundstorm, så det burde vel slet ikke kunne slås til, vel ? 
- 
			Jeg synes lige I skulle se det her. Ultimativt våben mod alt og alle. Kedeligt map, men hold fedt hvor er det sjovt. Vi sad 5-6 mand i samme Black Hawk squad og tog nærmest et map alene. Screenshottet taler for sig selv: [Blocked Image: http://www.samantha.dk/Tore/Billeder/BH_squad.JPG] 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Johnny Jeg kører med en razer diamondback på en S & S steelpad og har overhovedet ingen problemer. 
 Det du oplever tror jeg er serverlag hmm... det tror jeg ikke.. da selv på boomtown server hvor jeg sidder med 8 i ping.. der har jeg de "lags" jeg tror på en måde heller ikke det er musen, men det er det eneste jeg kan forstille mig.. og det er pisse irreterende.. for når man så spurter væk fra en fjende så vender 180 grader og er man løbet midt ud til alle  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Firedog hmm... det tror jeg ikke.. da selv på boomtown server hvor jeg sidder med 8 i ping.. der har jeg de "lags" jeg tror på en måde heller ikke det er musen, men det er det eneste jeg kan forstille mig.. og det er pisse irreterende.. for når man så spurter væk fra en fjende så vender 180 grader og er man løbet midt ud til alle  ISÆR på boomtown har jeg haft lagproblemer med lav ping. 
 ping er jo kun et udtryk for hvor god din opkobling er, serverlag har ingenting med ping at gøre men derimod hvor godt serveren kører.
 prøv når du har de problemer at spørg om der er andre der har lag
- 
			Kunne det ikke være fedt hvis vi en aften var en masse der kunne mødes på en aftalt server ?  Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignende Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignende
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Marquis 
 Kunne det ikke være fedt hvis vi en aften var en masse der kunne mødes på en aftalt server ? Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignende Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignendehmm jeg er frisk nok.. skriv en server og en aften så er jeg der  parat til at owne jer parat til at owne jer 
- 
			Gerne, har godt med tid i aften, så hvis nogen er friske, så smid en IP og et tidspunkt og nogen nicks. 
- 
			Så er der kommet BF2 editor, godt nok kun i Beta, men va fan.... 
 http://www.eagames.com/officia…torial.jsp?src=mod_editordirekte dl: 
 ftp://largedownloads.ea.com/pu…bf2_editorsetup_aug02.exe
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Marquis 
 Kunne det ikke være fedt hvis vi en aften var en masse der kunne mødes på en aftalt server ? Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignende Evt. hvis der var nogen der havde mulighed for at låne server eller lignendeJeg har adgang til server  Og den er helt ledig Søndag d. 7/8 kl. 20.00... Hva siger i til en kamp mellem Tweak gutterne og min klan? Og den er helt ledig Søndag d. 7/8 kl. 20.00... Hva siger i til en kamp mellem Tweak gutterne og min klan?