jeg burde måske lige sige, at din server lagger enormt meget.
så meget at den ikke kan bruges.
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY 
 jeg burde måske lige sige, at din server lagger enormt meget.
 så meget at den ikke kan bruges.Jeg ved det, derfor jeg sætter en server op fysisk til at tage sig af det. 
- 
			Hva linie ?? 2/512 er jo ikke helt nok til sådan noget... dersværre  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_ 
 Hva linie ??2/512 er jo ikke helt nok til sådan noget... dersværre  Det er det der er lige i øjeblikket :/. Men nu må vi se. Har da hostet to CS 1.6 servere på en gang uden problemer. 
- 
			tja imo så bliver en server aldrig ordenlig på en linie med kun 512 upload det er sgu for lidt. Hvis vi er 10 så er det 5kbs pr person og plus du selv skal sende til den også. Det bliver aldrig helt godt skal være noget mere speed room. Men om ikke andet så kan vi da finde en stort set tom server og joine allesammen. Mig lige meget om det er 1.6 eller cs:s 
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af _WHAT_ 
 tja imo så bliver en server aldrig ordenlig på en linie med kun 512 upload det er sgu for lidt.Hvis vi er 10 så er det 5kbs pr person og plus du selv skal sende til den også. Det bliver aldrig helt godt skal være noget mere speed room. Men om ikke andet så kan vi da finde en stort set tom server og joine allesammen. Mig lige meget om det er 1.6 eller cs:s Det er rigtigt, men det kørte nu fint og med lav latency da jeg hostede cs 1.6. Hvis du finder en tom server, så join'er jeg da gerne  
- 
			jeg spiller da stadig men har ingen comp for tiden så det bliver ikke til det store..... 
 Jeg havde det instaleret på min gamle comp som er ude af funktion, kan min ven så godt låne det af mig uden der sker noget?
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Asus3 
 jeg spiller da stadig men har ingen comp for tiden så det bliver ikke til det store.....
 Jeg havde det instaleret på min gamle comp som er ude af funktion, kan min ven så godt låne det af mig uden der sker noget?Jaja, han skal bare logge ind på din steam account. Når i så er færdige så kan du bare gå hjem og logge på din steam account igen. 
- 
			Skal vi finde en server nu og spille lidt hvis ja hva spiller vi så 1.6 eller cs:s 
- 
 Skal vi finde en server nu og spille lidt hvis ja hva spiller vi så 1.6 eller cs:sOk, 1.6 ikke? Jeg kan da prøve at starte en 1.6 server. Plejer at køre ganske godt. Prøv denne: 212.242.184.185:20416 
 pass: tweak
- 
			Lad os finde en public istedet for ikke meget ved at spille kun 2 mand 
- 
 Lad os finde en public istedet for ikke meget ved at spille kun 2 mandDet er da sjovere når det kun er nogen fra tweak. Er der ikke andre der vil med ind? 
- 
			Tror desværre ikke her er så mange derfor... Hvis vi nu finder en public og smider ip så skal vi bare hede noget med tweak på server 
- 
 Tror desværre ikke her er så mange derfor...Hvis vi nu finder en public og smider ip så skal vi bare hede noget med tweak på server 
 Well, ok. Havde ellers lige lavet en rigtig god mapcycle.Edit: Vi kan jo tage beef.dk? 83.97.97.40:25100 
- 
			.... 
- 
			Nogen der er friske igen? 
- 
			Hvis vi bliver nogle stykker så er jeg frisk. 
- 
			jeg er frisk på 1.6.. 
- 
			Nogen der er klar på en spiller?  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ramaskriget 
 jeg er frisk på 1.6..jeg er klar på et game hvis der er en der hoster  edit: nå så glemmer vi det bare okay