Skal vi bare spille sammen eller er der andre som er klar? ![]()
- 

- 
			Devil er ikke online til at starte en server, i hvert fald ikke på msn. Nogen andre der kan starte en dedicated server? (Kunne jo selv, men gider ikke downloade hele "Source Dedicated Server" pakken lige nu =P) 
- 
			Hvis jeg siger please?  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af SGN_X 
 Hvis jeg siger please? Så siger jeg ok. Men også kun fordi jeg lige fandt ud af at jeg allerede havde det installeret =P. 
- 
			Okay.. Du sender bare IP :hb: 
- 
			Here ya go: 212.242.184.185:18055 
 Pass: tweakSorry hvis den er lidt laggy! 
- 
			Kommer der andre ind?  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_ 
 Hva så nogen der er klar i aften nu er jeg nemlig med da jeg har fået gfx....Du kommer bare ind. Har lige posted ip! 
- 
			Det var hentydning til andre og om du kunne finde nogen  
- 
			joinede en tom server for en halv times tid siden ? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Aerial 
 joinede en tom server for en halv times tid siden ?Jah, der er ikke mange inde.. Men det kører stadig.. 
- 
			stadig tom  jeg ved ik om den virker, men prøv 127.0.0.1:27015 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY 
 stadig tom jeg ved ik om den virker, men prøv 127.0.0.1:27015 Den ip der er din interne netværksip. Gå til http://www.myip.dk for at finde din globale ip. 
- 
			det må være den der: 80.198.29.46 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY 
 det må være den der:80.198.29.46 Er du sikker på du har åbnet port 27015 i routeren og redirectede den til din pc? Steam finder ingen server med den ip og port. 
- 
			hmm, okay jeg dropper det.. 
- 
			Jeg joinede osse en tom server igår, men Ninja-Assasin-Van Damme-Steven-Seaga-PimpF er klar igen iaften  
- 
			Joinede ikke nogen server da det nok lige blev sent nok... nogen af os har jo ikke ferie men et arbejde at passe... Men nu er det weekend så er jeg klar  
- 
			Okay, jeg ser hvad jeg kan gøre. Sætter den nok op på en dedicated server et sted i kælderen =P. 
- 
			Jeg er igang med at downloade de dedicated server filer der skal bruges. Altså udenom steam. Skal lige til tandlæge, men regner med at den er færdig når jeg kommer hjem