Hey
Nogle der ved hvordan man tjener flest penge hurtigst ? Jeg er lvl 26 og SKAL bare have råd til den billige hest ligeså snart jeg rammer lvl 40 Jeg har 24g nu... Er der nogle der ved hvordan man tjener hurtigst penge ?
Hey
Nogle der ved hvordan man tjener flest penge hurtigst ? Jeg er lvl 26 og SKAL bare have råd til den billige hest ligeså snart jeg rammer lvl 40 Jeg har 24g nu... Er der nogle der ved hvordan man tjener hurtigst penge ?
lol.. du har 14 lvls endnu, og det er der du tjener flest penge.
hmm, tag det da som det kommer.... hvis du ikke lige har råd til det på lvl 40, så går det nok skall du se....^^ men ellers.... så se på det når du er lvl 37, og så grind de sidste 3 lvls... :p
AH is the way
Nu er jeg endelig nået level 60 og skal skrabe 800g til epic mount, jeg tager self en masse tur i instances, men jeg er begyndt at mine - og det har virkelig givet kassen, og jeg har kun skill på 200 - hvad mon jeg tjener når den er på de 300?
En masse instances, grind - profession
Du siger du tjener kassen ?
Hvad tjener du da???
Bar nysgerrig
QuoteOprindeligt indlæg af S_Phoenix
Du siger du tjener kassen ?
Hvad tjener du da???
Bar nysgerrig
Nu miner jeg også selv, og på min server går 20 thorium for 5g.. blevet betydeligt mindre de sidste 2 uger..
Jeg var lvl 22 da jeg startede i dag...nu er jeg lvl 26...jeg har tjent 20g i dag...
Så bare kom igang
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg var lvl 22 da jeg startede i dag...nu er jeg lvl 26...jeg har tjent 20g i dag...
Så bare kom igang
Hvilken class er du? hvor grinder du? hva har du af proffesions?
Jeg er mage, har herbalism og skinning..
Jeg har foresten lige tjent 10g mere i dag.
Hvor grinder du?
tror du en rogue oz kan gøre det?
Det var da vildt. Må man spørge hvordan du bærer dig ad?
gør som ham her, det gør jeg, virker dog først rigtig omkring lvl 60
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2313 sådan gør en rogue
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2983 sådan gør en hunter
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Det var da vildt. Må man spørge hvordan du bærer dig ad?
Som det udgår af ovennævnte, har jeg tjent 30g på 2 dage. Og er gået fra lvl 22-28.
Ved ikke om jeg gør noget specielt. Det eneste jeg har i tankerne er:
- Hav 4 runecloth bags fra start
- Samle alle loot fra mobs og sælg i vendor, med mindre det er Spider's Silk og andre bedre loots.
- Sælg alt overflødigt cloth på AH til flexible priser.
- Sælg mageroyal, earthroot, briarthorn, bruiseweed, wild steelbloom, swiftthistle til flexible priser på AH.
- Sælg alt light leather, medium leather etc. til flexible priser på AH.
- Sæt alle grønne items der er lvl 10+ på AH.
- Hold øje med ting på AH, køb dem hvis de er vildt billige, og sælg dem igen. Ex har jeg engang købt 20 swiftthistle til 30s, og solgt dem igen til 4g.
Fordelen ved at være mage er, at man kan sælge langt de fleste af de quest-reward items man får. Her går der også et godt cashflow ind
Nu skal jeg lige have styr på nogle ting, og så må i se, hvor meget jeg har tjent i dag, når jeg logger på senere Fornemmer at jeg har tjent meget da jeg smed en del ting ind i går...nu får vi se
Jeg loggede lige på nu...havde tjent 10g 4s 46c i dag.
Havde også 23 Succesfull Auctions .
Heraf:
En masse light leather og medium leather
40x briarthorn
nogle pearls
diverse mail armors (lvl 20+)
en masse linen cloth
+ lidt mere jeg ikke kan huske.
PS. Jeg har 85g nu. Som lvl 28 Hvor dog 50g af dem er fra da jeg var horde. Men har tjent 35g. Der er ikke taget højde for køb af skills foresten. Så vi er nok oppe på 45g+
Quote- Hold øje med ting på AH, køb dem hvis de er vildt billige, og sælg dem igen. Ex har jeg engang købt 20 swiftthistle til 30s, og solgt dem igen til 4g.
hader den slags mennesker
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg loggede lige på nu...havde tjent 10g 4s 46c i dag.
Havde også 23 Succesfull Auctions .
Heraf:
En masse light leather og medium leather
40x briarthorn
nogle pearls
diverse mail armors (lvl 20+)
en masse linen cloth
+ lidt mere jeg ikke kan huske.
PS. Jeg har 85g nu. Som lvl 28
Hvor dog 50g af dem er fra da jeg var horde. Men har tjent 35g. Der er ikke taget højde for køb af skills foresten. Så vi er nok oppe på 45g+
hvor grinder du henne?
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
hader den slags mennesker
Hvorfor dog det? Man kan da ligeså godt udnytte de "dumme"..
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
lol.. du har 14 lvls endnu, og det er der du tjener flest penge.
jeg tjener flest penge nu... og jeg er kun 47.. har aldrig tjent så mange penge på hurtigt som jeg gør nu
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
jeg tjener flest penge nu... og jeg er kun 47.. har aldrig tjent så mange penge på hurtigt som jeg gør nu
Jo højere lvl jo flere penge ja, men tror han mente at hane tjente flest penge i de 14 lvls han har tilbage til mount, i forhold til de lvls han endnu har gennemgået