S: Komplet A64 System


  • dvs. at hvis jeg byder 1700 kr pp for cpu og tagan (1200 for cpu og 500 for tagan) så fører jeg også cpu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Powercolor Radeon X850 XT PCI-E non VIVO
    Købt hos Midt Data den 7/4-2005, kvittering haves.
    Monteret med en ATI Silencer 5 Rev. 2, Kvittering haves og på den, alt emballage og tilbehør medfølger, samt original køler og ALLE skruer!
    HBO 2600pp samlet.


    Byder 2650,- pp


    Noteret!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    dvs. at hvis jeg byder 1700 kr pp for cpu og tagan (1200 for cpu og 500 for tagan) så fører jeg også cpu?


    grundet at jeg gerne vil have solgt så meget af gangen til samme "kunde" , så ja!


    Der er mindre besvær i det.!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mc.PoT
    Byder: 1.4ghz Centrino 256ram 30gb hdd trådløs netværk 15" skærm dvd-drive. Alt samlet i et Fujitsu-Siemens Bærbar kabinet.. Kan ikk lige huske model nummeret.. Men det kan jeg da lige finde hvis det har interesse!?


    For gfx+ram.. Noget der kunne ha interesse??


    Desværre nej! Jeg skal en anden og "lidt" vildere bærbar!


    Men ellers ikke et helt tosset tilbud!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    grundet at jeg gerne vil have solgt så meget af gangen til samme "kunde" , så ja!


    Der er mindre besvær i det.!


    så byder jeg de 1200 kr for cpu og 500 kr for tagan, altså 1700 kr pp ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Desværre nej! Jeg skal en anden og "lidt" vildere bærbar!


    Men ellers ikke et helt tosset tilbud!


    Fair nok :)

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af castrol
    3650kr for mobo og gfx


    jeg har delt buddene op, så du byder 2700pp for gfx


    og 950pp for mobo, så er det lidt nemmere at holde styr på!!


    Håber det er acceptabelt!?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    så byder jeg de 1200 kr for cpu og 500 kr for tagan, altså 1700 kr pp ;)


    kan du byde 1225pp for cpu!?


    Så er der ikke nogen der føler sig stødt?

  • Jeg synes måske det er lidt dårligt at du vil sælge din CPU til anden side da vi jo egentlig havde en aftale om at jeg skulle købe den da du havde modtaget din san diego. Du svarede mig bare aldrig så jeg måtte selv regne ud at du ikke solgte den alligevel da jeg kunne se at du solgte din san diego istedet. Jeg undlod faktisk at byde 1200 for en anden winchester 3500+ da jeg troede vi havde en handel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af db80
    Jeg synes måske det er lidt dårligt at du vil sælge din CPU til anden side da vi jo egentlig havde en aftale om at jeg skulle købe den da du havde modtaget din san diego. Du svarede mig bare aldrig så jeg måtte selv regne ud at du ikke solgte den alligevel da jeg kunne se at du solgte din san diego istedet. Jeg undlod faktisk at byde 1200 for en anden winchester 3500+ da jeg troede vi havde en handel.


    Ja, sorry!


    Det er bare lidt forvirrende det her!


    Men hvis du byder 1250pp så lukker vi handlen nu!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Så bliver jeg ved strømforsyningen åbenbart?!? :boxed:


    ja, sorry!


    Men jeg har haft så meget at se til her på det sidste at jeg har ikke været fair over for db80, da han faktisk skulle købe CPU´en på et tidspunkt!


    Men undskyld..Håber du forstår!


  • Seføli er det da mest fair over for db80 at han får den, men skulle du måske ha tænkt på før den røg til salg... og hvis han allerede havde købt den for 1200 så er det vel heller ikke helt fair at han skal slippe en 50'er mere fordi du klokker i det? synes du skal lade ham få den for de 1200 pp, havde jeg stået i hans sted var jeg da nok blevet temli pissed, men det er jo så bare min holdning...


    Jeg finder nok en anden cpu ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Seføli er det da mest fair over for db80 at han får den, men skulle du måske ha tænkt på før den røg til salg... og hvis han allerede havde købt den for 1200 så er det vel heller ikke helt fair at han skal slippe en 50'er mere fordi du klokker i det? synes du skal lade ham få den for de 1200 pp, havde jeg stået i hans sted var jeg da nok blevet temli pissed, men det er jo så bare min holdning...


    Jeg finder nok en anden cpu ;)


    Du kan have ret! :idea: