Indlæg af Mc.PoT

    Hej, vil gerne købe din x-box for 1700pp hvis du er intresseret i at sælge den for det.. Du kan skrive en sms til mig hvis det er.. Mit nummer er: 27625397.



    Mvh. Michael

    Hey hey.


    Hvad rykker af Vocal trance for tiden??


    Jeg kan specielt godt li:


    Deep Spirit - The One That I Want, Chris Cute Radio Mix
    Gabry ponte - La bambolina
    Groove Coverage - Holy Virgin, Rob Mayth Rmx


    Hvad med jer gutter og gutinder??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bimmer
    så siger vi 2500


    Stadig ikk nok, er det salg skal jeg op i 4000 før jeg overhovedet vil tænke på salg!


    Vil se om jeg kan få byttet til noget HW i starten!! Da det ikk er noget jeg skal af med ASAP, så kan sagtens vente en måned, indtil der kommer et bud der er tilfredsstillende.

    Hej jeg vil forsøge at sælge min trofaste lifebook e4010..


    Specs på bærbar:


    Cpu: Centrino 1.4
    Chipset: Intel 885PM
    Ram: 256 PC2100 kan opgraderes til 2gb pc2700/3200
    Skærm: 15.1" Tft, fejlfri ingen ridser/pixel fejl.
    Hdd: 40GB
    Trådløs netværk..
    Batteri levetid: 3.5-1.5 timer, alt efter om man spiller eller kun surfer på nettet
    Vægt: 2.9kg
    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=108909 <--- Denne bare med 1.4 Ghz istedet for 1.6 på linket. Ellers er det præcis den samme..


    Hvis det bliver en bytte handel, skal det være Pci-e grafikkort, i 6800GT/U X800Pro/XL/XT klassen.


    Ram, ikke BH5 (desværre) da mit mobo vist ikk er for glad for dem! Gerne nogen TCCD PC4000 og op. Eller hvad i nu har at byde på :D


    Byd og vi ser på det.!


    Mvh.

    Intresseret i en byttehandel evt.?


    Har en bærbar jeg ikk rigtig bruger længere da jeg har fået systemet i min sig :)


    Med 1.4ghz Centrino, 256 ddr, 40gb hdd, 15" tft trådløs netværk, dvd-drev.. Batteri levetid 1.5-3.5 timer alt efter hvor meget du belaster den.


    det er en Fujitsu-Siemens Lifebook e4010

    Byder: 1.4ghz Centrino 256ram 30gb hdd trådløs netværk 15" skærm dvd-drive. Alt samlet i et Fujitsu-Siemens Bærbar kabinet.. Kan ikk lige huske model nummeret.. Men det kan jeg da lige finde hvis det har interesse!?


    For gfx+ram.. Noget der kunne ha interesse??

    Hey, har lige geninstalleret wow for fjerde gang!


    Og efter den har hentet patch 1.50 tror jeg den hedder. Så vil den til at hente en mere patch lige med det samme jeg kommer ind i spillet efter patch 1.50 automatisk genstarter spillet.. Og når den hentet og installeret. Kan jeg så komme ind i spillet og spille! Troede jeg! Men nej nej, starter bare i barrens hvor min char. døde, ikke noget med ghost eller noget? Kan ingen ting gøre, ikke engang trykke på exit knappen så jeg kan komme ud af spillet.


    Lavede så en hunter for at se om det kun var min warrior der var noget galt med.. Men med den kan jeg godt komme ind i spillet, men kan bare ikke se min char. kun den cirkel formede skygge neden under ham..


    Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude
    Hvis du er så meget imod betalings spil, så synes jeg ikke du skal spille WoW - det princip er stik imod mere eller mindre alle MMORPGs.... Og nej, du kan ikke spille singleplayer :boxing:


    Havde sq bare hørt så meget godt om det! Og vidste os man skulle betale, men bare ikk lige når man fik det. Regnede med at jeg kunne installere det, taste min key og så var de 30 dage igang..


    Og at der så ikke er single syntes jeg nu stadig er lidt råddent! For aner jo ikk hvad spillet handler om :)