Er der nogen herinde der har kendskab eller måske ligefrem kender nogen hos getmore.dk?
Jeg har returneret min skærm hos dem og de har modtaget den sidste tirsdag (ifølge TT) jeg har ikke hørt et bjæf fra dem og de er umulige at få fat i !!!!
Mail svarer de ikke på og telefonen ja der er telefonsvarer på.
Jeg bliver så gal når folk bare ignorerer ens henvendelser, sådan kan man sku ikke drive forretning
Glæder mig til at få mine 2575kr retur

Getmore.dk
-
-
Hvis du har du prøvet i længere tid, og du har bil, så kør op til dem og gøre krav på det + benzin klegner... Gjorde det samme med Fona i Aabenraa og fik sagerne samt køreklegnerne...
-
Har handlet der et par gange, helt uden problemer.
-
Synes generelt jeg hører flere og flere som har problemer der. Bare send dem en pæn mail med lidt trusler om sager og andet om en uges tid, hvis du stadig intet har hørt fra dem.
-
Kan se at Getmore.dk ikke er på http://www.tweak.dk/forhandler.php
... Men kræver jo også at folk nosser sig lidt sammen til at bruge det forhandler-afsnit hvis det skal være til nytte.
Ved ikke om jeg har handlet hos Getmore ... Kan jeg sgu ikke huske. Har jeg vel sikkert. Men oplevelsen har ikke været negativ for så ville jeg sgu nok kunne huske det ...
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Synes generelt jeg hører flere og flere som har problemer der. Bare send dem en pæn mail med lidt trusler om sager og andet om en uges tid, hvis du stadig intet har hørt fra dem.Det var ikke lige det svar jeg helst ville se
-
Nej, jeg ved det godt, men sådan ser det desværre ud efterhånden. Specielt forhandlere, som ikke melder tilbage, skal bare have en på hatten så hurtigt som overhovedet muligt.
-
jo men nu ville jeg da lige give dem noget tid at reagere på. Det er også derfor jeg skriver her måske der er en der kender en hos dem hvad ved jeg?
Men hvordan skal jeg skrue bissen på når jeg ikke kan få fat i dem (bor 120km fra dem) -
Min sag er for håbenlig afsluttet efter 2 mån. klagen og rykken. så skrev vi i går at hvis de ikke sendte os pengene eller den mp3 afspiller ville vi melde dem til emaerket forbrugerklage nævnet konsum og operation x OG DESUDEN kører en retsag mod dem, der blev svaret 2 min. efter og sagde de ville sende mig en ny
-
Oprindeligt indlæg af LatZ
Min sag er for håbenlig afsluttet efter 2 mån. klagen og rykken. så skrev vi i går at hvis de ikke sendte os pengene eller den mp3 afspiller ville vi melde dem til emaerket forbrugerklage nævnet konsum og operation x OG DESUDEN kører en retsag mod dem, der blev svaret 2 min. efter og sagde de ville sende mig en nykunne du heller ikke komme i kontakt med dem?
-
Har handlet og byttet uden problemmer :]
-
Oprindeligt indlæg af Pyro22
Har handlet og byttet uden problemmer :]Det var da lækkert at høre
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Kan se at Getmore.dk ikke er på http://www.tweak.dk/forhandler.php... Men kræver jo også at folk nosser sig lidt sammen til at bruge det forhandler-afsnit hvis det skal være til nytte.
Ved ikke om jeg har handlet hos Getmore ... Kan jeg sgu ikke huske. Har jeg vel sikkert. Men oplevelsen har ikke været negativ for så ville jeg sgu nok kunne huske det ...
Kunne være der skulle laves en opfordring til det.....
jeg vil da ihverfald smide mine erfaringer på listen. -
Det er bare om at klø på som forbruger, sælger skal ikke bare kunne behandle køber sådan.
Omend tag kontakt til forbrugerrådet. I første omgang ring og hør hvordan du står i sådan en situation.
-
Nåh jeg har lige snakket med en venlig dame fra e-mærket og hun fortalte at de havde STORE problemer med deres returafdeling, det var noget med noget langtidssygemelding og fyring.
Så de får lige lidt snor
I øvrigt skal man have sine penge retur inden for 30 dage -
der var en på hol mener jeg det var der havde mange flere penge i klemme ved dem
efter en md havde han stadig ikke fået sine penge. -
Oprindeligt indlæg af Johnny
Nåh jeg har lige snakket med en venlig dame fra e-mærket og hun fortalte at de havde STORE problemer med deres returafdeling, det var noget med noget langtidssygemelding og fyring.
Så de får lige lidt snor
I øvrigt skal man have sine penge retur inden for 30 dageMåske firmaet selv burde oplyse om sådan noget .. *G*
Men LecTer har også haft sine problemer med dem .. Ved dog ikke om han har fået sine penge, for det vendte han vist aldrig tilbage med ..
-
Har handlet en del hos Getmore.dk.. Har aldrig haft problemer, heller ikke ved RMA.
-
skulle bruge en bestemt Kingston USB-nøgle på 512 MB fra dag til dag og selv om det ikke var lagervare kunne jeg få den leveret til tiden med et eller andet express post ting så der er positive træk i firmaet endnu
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
der var en på hol mener jeg det var der havde mange flere penge i klemme ved dem
efter en md havde han stadig ikke fået sine penge.Næh men så har han heller ikke haft kontakt til e-handelsfonden for så havde de ikke noget e-mærke mere.
Burger: det har du helt ret i det er alt for dårlig kundepleje ikke at svare på mails