15 pædagoger skal passe på 17-årig

  • Send ham over til mig , så skal jeg fandmer vise ham ..



    ej , spøg til side ..


    det er sku synd for ham , men 15 voksne mod én 15 årig psykist syg dreng , er lige lidt for meget måske.
    Som nogle af jeg andre siger , smid ham ind i en gummi-celle , hvor der er nogen der holder vagt eller noget .,..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    For latterligt.. smid dog ungen i en eller anden gummicelle.


    hehe ja! :))

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Nu er det jo nok heller ikke 15 pædagoger der render ham i røven i alle døgnets 24 timer :rolleyes: - De har højst sandsynligt skiftevagt...


    Noget helt andet er, at jeg synes det er forkert at problemet hos ham ikke er blevet set noget før, så man kunne gribe fat om problemet i en tidligere alder ... Når personer bliver så voldelige som ham her, så er det fordi der har været noget riv-ruskende galt i hans opvækst, og det synes jeg faktisk er smadder synd for ham, for han ødelægger først og fremmest tilværelsen for sig selv.


    Måske skal en del af jer lige tænke jer en ekstra gang om, inden I bare siger "skyd ham" eller "send ham ud på en ø" - Den slags er jo slet ikke menneskeligt, og der er helt sikkert en logisk forklaring på problemet ...


    Hørt.....
    Så det også lige på tv2 og det er 3 pæd til dagvagt og 2 til nat.
    Anyway, knægten er jo syg og skal derfor også behandles sådan.
    At det så vil rende op i 5 mill. det første år er sq lidt vildt.
    Men prøv at tænke på hvor mange 100.000.- unge der er anbragt rundt omkring på div. institutioner.
    En af døgninstitutionerne her i byen har 4-5 unge af 100.000 - 120.000.- pr hoved om måneden.
    så ja....det render jo op.
    Og på den anden side.....det er lige 15 nye arbejdspladser.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    :idea: Giv mig nogle patroner og en magnum også en lille tur til ørkenen så skal jeg nok hygge mig den næste uge!


    Hvad ville du med patroner og en chokolade is i ørkenen??? Og så en hel uge, det lyder da kedeligt?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Hvad ville du med patroner og en chokolade is i ørkenen??? Og så en hel uge, det lyder da kedeligt?


    Patronerne skulle op i røven på ham så de sprang når han løb rundt i ørken varmen, og isen er bare så jeg kan nyde noget koldt imens han hopper rundt. :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Hvad ville du med patroner og en chokolade is i ørkenen??? Og så en hel uge, det lyder da kedeligt?


    Tænkte jeg os på :P


    nå men:
    Knægten er højst sansynligt psykisksyg måske endda autist... men der hvor problemet er, er at de ikke kan finde kernen af hans problem... har de overhovedet prøvet med en psykolog? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Tænkte jeg os på :P


    nå men:
    Knægten er højst sansynligt psykisksyg måske endda autist... men der hvor problemet er, er at de ikke kan finde kernen af hans problem... har de overhovedet prøvet med en psykolog? :P


    vælg mig! vælg mig! vælg mig! jeg er psykolog! :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    skræmmende kommentare nogle kommer med, hvorfor gå i så meget op i hvad det koster ?


    Fordi 5 millioner fandme er mange penge at bruge på en person, bare fordi han ikke forstår at opføre sig ordentligt. Og de penge skal man jo finde andre steder, ergo bliver der sparet på noget som kunne gavne flere. Kan selvfølgelig være han har en eller anden sygdom, men stadigvæk.
    Bare min mening...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM


    Fordi 5 millioner fandme er mange penge at bruge på en person, bare fordi han ikke forstår at opføre sig ordentligt. Og de penge skal man jo finde andre steder, ergo bliver der sparet på noget som kunne gavne flere. Kan selvfølgelig være han har en eller anden sygdom, men stadigvæk.
    Bare min mening...


    Fordi han har den sygdom han har, skal man så bare lade være med at hjælpe ham eller hvad?


    man stadigvæk hvad?....



    det gå over min forstand hvordan folk kan tænke sådan...


  • Selvom han har en sygdom, så er det mange penge at bruge på én person.


  • 9/10 af de kommentarer indtilvidere har været bras - han skal naturligvis ikke skydes eller tages ud i en ørken og druknes (eller hvad i nu finder frem til man laver i en ørken)


    MEN... Ganda, det er sgu for mange penge at bruge på en person som så tydeligt har et problem. Manden er jo tydeligvis ikke "psykisk syg" (officielt?), ellers ville han være anbragt på den lukkede da.


    Drengen skal ikke skydes, men der skal fadme heller ikke bruges 5millioner på ham - han har et problem, fint.. men der er noget som hedder resourcesspild, og vi har altså andre LANGT vigtigtere problem i Danmark end denne problemdreng.


    Løsning: sæt ham på den lukkede, giv ham den psykobehandling man giver alle de andre på den lukkede. Han må have et eller andet problem som skal behandles tydeligvis
    Hvis han en dag bliver sat ud pga raskmelding, fint.. ellers må han sidde resten af livet. Jeg har i hvert fald IKKE lyst til at se en som ham på gaden før det er sket.


  • Jeg mener bare at hvis der er nogle kloge hoveder ved Social- og Psykiatriudvalget i Fyns Amt der er kommet frem til at dette er det bedste for drengen så skal det ihvert fald ikke være pengene der er problemet i sådanne ekstrame sager.


    bagefter kan man så tænke over om der i
    fremtiden må gøres en større indsats tidligt i sådanne tilfælde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Hvis det er det pengene går til melder jeg mig fanme ud af told & skat X(


    nemlig.. jeg sidder da i hvert fald med en ret dårlig smag i munden at 5 millioner bliver brugt på sådan en tågeidiot.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda


    Jeg mener bare at hvis der er nogle kloge hoveder ved Social- og Psykiatriudvalget i Fyns Amt der er kommet frem til at dette er det bedste for drengen så skal det ihvert fald ikke være pengene der er problemet i sådanne ekstrame sager.


    bagefter kan man så tænke over om der i
    fremtiden må gøres en større indsats tidligt i sådanne tilfælde.


    Du har fuldstændig ret. Er også helt rystet over, at der findes IMO, så totalt hjerneblæste folk, der kun kan svare "skyd idioten" e.lign.
    Men desværre findes der sådanne individer, som la' deres få hjerneceller styre af den indre svinehund.


    Sorry - men ka' ikke ta' sådanne tåbelige og destruktive udmeldinger. Viser helt klart at nogle folk har nok i sig selv. Føj !! Hva' sker der i dagens Danmark. Jeg er dybt rystet. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Du har fuldstændig ret. Er også helt rystet over, at der findes IMO, så totalt hjerneblæste folk, der kun kan svare "skyd idioten" e.lign.
    Men desværre findes der sådanne individer, som la' deres få hjerneceller styre af den indre svinehund.


    Sorry - men ka' ikke ta' sådanne tåbelige og destruktive udmeldinger. Viser helt klart at nogle folk har nok i sig selv. Føj !! Hva' sker der i dagens Danmark. Jeg er dybt rystet. :(


    Ja, ikke alle bemærkninger er lige smarte. Men du må da indrømme at 5 millioner er meget at spendere på én person, fordi han tilfældigvis ikke kan opføre sig ordentligt?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvis knægten virkelig er så voldelig at han ikke kan omgås andre, så må han jo spæres inde i en celle for sig selv... Kan ikke se hvorfor det skal koste en formue ...


    Jeg er helt enig med Grill.