Løsning på BF2 start bug?

• Er der fundet en løsning til os med ATi kort som ikke kan starte BF2 demoen? Nu så jeg den lige i går, og må altså lige få den prøvet ordenligt igennem. Når jeg starter .exe filen blinker min skærm sort en gang, og så sker der hat mere. Kører med CL 5.6. Og kender godt det fif med at gå tilbage til CL 5.1, men så hellere vente.

• Det problem du beskriver forekommer ikke hos mig - dog har jeg et andet mystisk problem:

Når jeg spiller kan der forekomme frys (med sorte streger på skærmen) i op til 10 sek, hvorefter det forsvinder og jeg kan atter game.

Desuden har jeg en del lag når jeg gamer det på nettet. Laggen kommer og går. Dog er laggen ikke ret stor når jeg anvender boomtowns servere - har ligger jeg med ping fra 18-25.

Et voldsomt fedt spil!!, men der er en del bugs der forhåbentligt bliver rettet i den endelige version. Dog vil der nok være mange fejl som også er i demoen når spillet udkommer og ligger i min postkasse d.23 Juni. Grunden til at jeg tror mange af fejlene også er på den der udkommer, skyldes den sene udgivelse af demoen i forhold til den endelig udgivelse - tror simpelthen ikke de kan nå at rette fejlene da de nok allerede er sat i masseproduktion.

Håber de får sendt nogle patches/updates ud meget hurtigt!

NB: Laggen kommer ikke fra maskineriet, men derimod fra nettet - dette ved jeg da jeg kører fuldstændigt flydende i 1600x1200 Max high og 4xAA.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Rettet 2 gange, sidst af Søndergård ().

• ja. håber de for rettet de "mange" bugs.. jeg selv oplever problermer med dynamic shadows på både mænd og maskiner.. den farver simpelhen bare texturende "mørke" istedet for at tegne et "skygge" nogen som kender til problemet? eller er det ikk noget som kan løses pt?

har et ASUS V9999LE ( gforce 6800LE ).. med nyeste drivere (nForce 71.89 )

• The way its ment to be played NVIDIA HAHAHA :]
    ARJ det er gas det er bare så typisk, så laver de et samarbejde med nvidia og så er man prisgivet hvis man har ati.

Alaza: kan du spille battlefield 1942 / vietnam?

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Jeg har ingen grafikproblemer overhovedet, kører 1600x1200 , 5.6 driver, med alt i max på denne pc og kører 1024x768 med det meste på high på en P4 1.8/2.4 med et Ati Radeon 9700 Pro, kører også som smurt. Det er mest menuen og at komme ind i et online spil jeg har problemer med :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jep, uden problemer.

Det lyder lidt som det refreshrate problem der var med bf1942.
    prøv at skriv: renderer.allowAllRefreshRates 1
    i Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Settings- videodefault.con

nul skal bare byttes ud med 1

Mvh Johnny

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Det har jeg allerede prøvet. Men nu har jeg også løst problemet. Det er Refreshforce, som er skyld i det. Hvis man låser alle opløsninger i forskellige frekvenser med det, så vil det ikke. Det har intet med CC og FW at gøre - heldigvis kan man sige. Nu skal jeg så enten bare finde et andet program som kan det samme, eller droppe demoen.

Hvilket program, som ikke er Powerstrip, og ikke er Refreshforce, som ikke kræver nogen crack eller lignende, kan save GPU OC og refresh rates?

• personligt kan jeg ikke forstå du ikke vil have nyeste framework...og har selv droppet at gøre en skid ved demoen ....det lort er så bugged at det næsten ødelagde min lyst til BF2 ......men refreshlock ved jeg ikke om virker anderledes, havde det været nvidia havde jeg valgt coolbits, men måske rivatuner ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Har bare ikke noget at bruge det til, og så laver det login skærme og andet gøjl som bare gør Windows mere og mere poppet. Har fået det til at virke med RF, man skal bare manuelt sætte hvilke opløsninger man vil have låst, så kan lille BF2 godt finde ud af det.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har bare ikke noget at bruge det til, og så laver det login skærme og andet gøjl som bare gør Windows mere og mere poppet. Har fået det til at virke med RF, man skal bare manuelt sætte hvilke opløsninger man vil have låst, så kan lille BF2 godt finde ud af det.

Hent du bare .Net Frameworket. Der kommer flere og flere programmer der skal bruge det for at køre.

Angående login-skærmen, så skal du bare spørge for at opdatere .Net Frameworket til version 1.1 SP1 via Windows Update, så bliver alt igen som det var før.

At CCC så er ret tungt at køre er en anden sag, og jeg bruger også selv den gamle version.