udsugningstragt? hva det? . .

• Hvilken del af denne tekst, er det lige du ikke forstår ?

SB Overclockers Cooler kit, blå
    Dette kit sikrer din CPU kold luft direkte ude fra stuen og ind til processorkøleren uden at du behøver at udføre et større indgreb i dit kabinet.

Du kan eks. lede indsugningsluften fra en frontblæser direkte ind på processorkøleren. Eller vend den bagerste blæser, der normalt sættes til at blæse ud af kabinettet, og anvend den i stedet til at føre din processorblæser med den koldere luft ude fra stuen.

Husk at montere udsugningstragten på strømforsyningen, hvis du anvender en af de bagerste blæsere, og led den varme udsugningsluft væk fra bagsiden af kabinettet.

• Han spørger om hvad en udsugningstragt er? Ville jeg også gerne vide, :D

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Det en "skål" eller noget man sætter bag på strømforsyningen, så man ikke suger den varme luft fra strømforsyningen, ind i systemet igen...

Ihvertfald sådan jeg har forstået det...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jeg kan godtnok heller ikke lige se hvad det er der er så svært at forstå? - Synes det fremstår ret så tydeligt hvad det er ;)