• Yup, det er en Gentagelig Quest, Du finder dem rundt omkring, bla hos Argent Dawn, I Elwynn Forest, I Gadgetzan ect :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Hmm hva´så? kan man få xp igen og igen?? :roller:


    de bruges normalt kun til at få bedre reputationi - så ikke det store, XP vil du ikke få

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Så vidt jeg ved får du det item du skal bruge, hver gang dit hold vinder inde i Warsong Gulch... og jeg får 2800 xp hver gang jeg completet (lvl 52) :D

  • Kender ikke til hvordan Battlegrounds virker endnu :), skal lige have en ny toon op på 21 først.


    Der er også små "mini" spil, eller collection rewards som også vil have det blå spørgsmåls tegn. Dog vil de ikke blive ved med at give exp :) Og hvorfor skulle de også det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snap Q^
    Så vidt jeg ved får du det item du skal bruge, hver gang dit hold vinder inde i Warsong Gulch... og jeg får 2800 xp hver gang jeg completet (lvl 52) :D


    Ja men det er jo også ander steder i spillet... langtid før BG kom....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Du får kun XP den første gang. :)


    må desværre slå dig hårdt for at misinformere andre gamere der.... :p i gadgetzan, i tanaris, er der en Q hvor du skal samle 5 water pouches, det kan man så efterfølgende aflevere igen og igen, første gang giver den 2800xp hvis man laver den i ordentligt lvl.... efterfølgende giver den 380xp, og det er da HELT sikkert værd at tage med, udover at det jo er humanoids som dropper tailoring ting som sælger helt fint osv osv.... desuden får du stadig det ene supply crate for sådanne 5 !! cratet indeholder food/drink og mix af potions, GODE potions, vi snakker her mana og hp potions... ;)


    ved selvf ikke om det gælder alle steder.... men her er det tilfældet.... ;)