Jeg skal til at mine 4 blæsere ud de er på ca 18-22db hvilket jeg får spasmer af, jeg vil gerne høre hvilke blæsere i hvil anbefale, de må MAX være på 12db og skal bruge 4
sæt igang!
Jeg skal til at mine 4 blæsere ud de er på ca 18-22db hvilket jeg får spasmer af, jeg vil gerne høre hvilke blæsere i hvil anbefale, de må MAX være på 12db og skal bruge 4
sæt igang!
Noise Blocker fra VCore.dk
Eller Papst fra studiedata.dk
hvad med blæseren på dit gfx, northbridge og cpu? Hvis de er standard tilføjer den en masse støj og så bliver det svært at høre forskellen
hvis du ikke kan holde til 18-22db så er du enten meget sart, eller også er der noget andet der larmer helt vildt!
men ellers kan man købe sådan nogle blæser sæt her i tyskland (hvor det koster mindre): http://www.pc-cooling.de/cgi-b…D_ID=200500114&CAT_ID=141
få dig en sunbeam fan controller... det har jeg.. det dejligt
Jeg får ny PSU her snart som er lydløs ellers så har jeg 4 blæsere som er 80mm og det er dem der larmer, den køler der sidder på graffikkortet larmer ikke så meget, men hvad kan det ellers være for noget der larmer hvis det ikke er blæserne?
QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg får ny PSU her snart som er lydløs ellers så har jeg 4 blæsere som er 80mm og det er dem der larmer, den køler der sidder på graffikkortet larmer ikke så meget, men hvad kan det ellers være for noget der larmer hvis det ikke er blæserne?
Kunne jo være din hardisk, sørg for at den er skruet rigtig godt fast så den ikke vibrerer alt for meget i dit kabinet.
Prøv at lægge liggeunderlag under dit kabinet hvis dit kabinet eventuelt ryster
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Kunne jo være din hardisk, sørg for at den er skruet rigtig godt fast så den ikke vibrerer alt for meget i dit kabinet.
Prøv at lægge liggeunderlag under dit kabinet hvis dit kabinet eventuelt ryster
Okay, det er ikke mit kabinet, men tror tilgængeld det er harddisken, jeg må se at få mig en af dem med Fluid teknologi