Fede armbånd sælges

  • kan slet ik se hva jeres problem er, de er Admins / mods for en grund og vi er brugere.
    så det er sku bare at respektere dem færdig arbejde :)
    hvis man ik kan klare dem, så overhold reglerne og hold jer fra dem :D


    men anyway, de der bånd der, har hørt mange snakke om dem... hva er det lige der er så specielt ved dem ? som andre armbånd ikke har / kan :)
    undre mig bare.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    kan slet ik se hva jeres problem er, de er Admins / mods for en grund og vi er brugere.
    så det er sku bare at respektere dem færdig arbejde :)
    hvis man ik kan klare dem, så overhold reglerne og hold jer fra dem :D


    men anyway, de der bånd der, har hørt mange snakke om dem... hva er det lige der er så specielt ved dem ? som andre armbånd ikke har / kan :)
    undre mig bare.


    Mode min ven, mode :P

  • Ja, kan du ikke forstå at det er på mode at gå med små lyserøde latexbånd? :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Ja, kan du ikke forstå at det er på mode at gå med små lyserøde latexbånd?


    Lyder ret kinky faktisk :P hehe


    Har heller ik probs med admins, men syntes måske bare at de skal tænke på at der er noget der hedder ytringsfrihed, spaz og...... endnu mere SPAZ...


    EJ, self skal der sorteres i de lamme indlæg, men syntes måske at der bliver sorteret LIDT for godt.. Nu ved jeg jo ik hvad der har stået i de indlæg hvor der er blevet slettet, eftersom det er blevet slettet.. WOW :] Men helt ærligt.. Det opmuntrer jo bare nogen til at lave endnu mere lamme indlæg :crazyeyes:


    By the way - Sorry for offtopic i din tråd mester

    I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...

  • Sorry, jeg ikke har besvaret jeres indlæg.
    Har værret i sommerhaus...
    Når, min. skal der købes 4 stk ad gangen.


    Mht, til lovlighed: Alle har lov til at lave armbånd med tryk: Livestrong, medmindre der er ophavsret på det, hvilket der ikke er endnu.

  • Kan ikke huske hvem der spurgte men de originale(gule) LIVESTRONG armbånd kan fås i de fleste sports foretninger, jeg købte mit i sportsmaster

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dzeroe


    well, nu skal det jo ikke være nogen hemmelighed at jeg har prøvet at pm dig, men ikke engang det kan nå ind til dig, så ligger størstedelen af mine forum besøg andetsteds fra nu af. [det kunne ikke være DIG der tager fejl engang imellem, eftersom du har problemer med _mange_ brugere herinde]


    Det er ikke meningen at vi mods nødvendigvis skal være enige med brugerne, hvis vi er det, så er det bare et plus.


    Hvis vi vil have orden i forumet, så er vi nød til at tage fat i de brugere som ikke helt har forstået det, eller som bare ikke overholder reglerne (hvis de har glemt et eller andet de ikke må). Og retter man så på folk, så er der altid nogle der brokker sig, og er det så i forumet man retter på folk, så synes alle lige pludselig man er en nar.. Sådan er det at være moderator, man bliver konstant svinet til.


    Hvis nogen sviner andre til i forumet eller ikke taler pænt, så plejer jeg bare at slette indlæggert. Når folk så senere ser at deres indlæg er væk, så kan det være de tænker "hvorfor er mit indlæg væk? var der virkelig noget jeg skrev som ikke passede ind i forumet?". Derfor skriver jeg sjældent om pm til vekommende, den får bare folk til at blive sure..

  • jeg har fx også været uenige med et par mods herinde...bentzin også....og jeg opfører mig da ikke som en 6 årig....de er moderators, har man et problem med dem, så skriver man til martin og hører hvad han mener (forudsat at det er vigtigt) og så retter man sig efter hvad han siger....for glem ikke det er hans forum trods alt....vi er bare dem der sørger for at gøre det hyggeligt og spændende...mens mods er dem der piller de grimme ting fra.....og har da intet personligt had til bentzin for det...respekterer folk min mening (om de er enige eller ej) respekterer jeg også deres.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeg har fx også været uenige med et par mods herinde...bentzin også....og jeg opfører mig da ikke som en 6 årig....de er moderators, har man et problem med dem, så skriver man til martin og hører hvad han mener (forudsat at det er vigtigt) og så retter man sig efter hvad han siger....for glem ikke det er hans forum trods alt....vi er bare dem der sørger for at gøre det hyggeligt og spændende...mens mods er dem der piller de grimme ting fra.....og har da intet personligt had til bentzin for det...respekterer folk min mening (om de er enige eller ej) respekterer jeg også deres.


    I første omgang retter man sig 100% efter hvad moderatoren siger, er man utilfreds, så kan man snakke med en af højere rang ( http://www.tweak.dk/forum/team.php?sid= ).