meget enkelt spørgmål
vil gerne vide hvilken der der er '' bedst '' til solo i pve
fordi jeg går meget solo
hurtigt hjælp
ses tak på forhånd
meget enkelt spørgmål
vil gerne vide hvilken der der er '' bedst '' til solo i pve
fordi jeg går meget solo
hurtigt hjælp
ses tak på forhånd
Hejsa, hvis du kunne så læs lige den her tråd, og så husk på at vi har et klasse forum også og du burde nok spørge der
Men for at vise sig fra den gode side og så svare på dit spørgsmål så vil jeg nok sige Warlock, eller Rogue. Warlock fordi de kan være svære at slå ihjel og Rogue fordi alting dør så hurtigt omkring dem. Dog kan en Arms warrior også godt solo en del, der er bare meget downtime.
Shaman naturligvis.
jeg vil nok sige hunter har kun spillet den til lvl 40 men det gik også nemt og næsten ikke noglew downtime
Kan diskuteres meget.. Men kommer an på hvad du egentlig vil?
En rogue er f.eks. den bedste grind maskine, og jeg vil tro at ud af alle classes har en rogue nemmest ved at nå 60 hurtigst. Hvorimod en Hunter er lidt langsommere om at dræbe mobs, men til gengæld skal han/hun ikke bruge bandager, da pet tager alt skaden. Derved har hunter også nemmere ved at tage højere lvl mobs solo.
Så, hvis du grinder mest, rogue, quester mest, hunter.. Sådan ser jeg ihvertfald på det
Shaman og druid er også 2 gode alternativer, da de begge kan melee rigtig godt, og begge kan heale, dvs ingen downtime
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Kan diskuteres meget.. Men kommer an på hvad du egentlig vil?
En rogue er f.eks. den bedste grind maskine, og jeg vil tro at ud af alle classes har en rogue nemmest ved at nå 60 hurtigst. Hvorimod en Hunter er lidt langsommere om at dræbe mobs, men til gengæld skal han/hun ikke bruge bandager, da pet tager alt skaden. Derved har hunter også nemmere ved at tage højere lvl mobs solo.
Så, hvis du grinder mest, rogue, quester mest, hunter.. Sådan ser jeg ihvertfald på det
Shaman og druid er også 2 gode alternativer, da de begge kan melee rigtig godt, og begge kan heale, dvs ingen downtime
ud over mana
og mages er 100 % dem der er mest fast nogle japser tog 3 dag ingame 1-60 en mage
Synes helt i glemmer paladin. Udemærket i PvE, bla. fordi man kan heale sig selv in combat.
Tjoo, men efter level 40 tager det for lang tid at slå noget ihjel :), Specielt hvis du er Holy/Protection som min er.
Bevars, jeg kan solo Elite mobs 4 levels over mig, det tager bare et år og en dag.
QuoteOprindeligt indlæg af zero
ud over mana
og mages er 100 % dem der er mest fast nogle japser tog 3 dag ingame 1-60 en mage
Nu kan jeg ikke tale for druid, men som shaman bruger man jo kun mana på heals og rank 1 earth shock når man grinder.
QuoteOprindeligt indlæg af zero
ud over mana
lige for at kommentere det med japserne... så er det sku ikke svært med når man altid har en lvl 60 paladin i røven
Sharman er det samme som paladin bare på horders side?(
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Sharman er det samme som paladin bare på horders side?(
Øhm...de er vel bare hver især Horde Alliances unique-class. Ellers synes jeg sammenligningerne indsnævrer sig derfra.
Paladins kan overleve meget og ofte lang tid om at blive slået ihjel.
Shamans tager knap så lang tid men giver mærkbart mere skade, og de kan rez. sig selv (damm jeg hader det )
EDIT: på langt sigt mht. pve ville jeg holde mig langt væk fra Rogues. Der er alt for mange af dem, og de er overflødelige i den forstand at der ofte er 10% af dem der søger efter high lvl instance der er plads til.
(i hvert fald på al akir).
Pvp har de dog klart deres fordele....!
Shaman, hunter eller warlock er mit bedste bud.