Har lige købt spillet hjælp tak :)

  • Yes yes, men skal lige ha et gamecard så jeg kan komme ind i spillet :roller: Råddent

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Lån en ven's Visa, eller Visa Electron. Det har jeg gjort for mine venner som er kunder hos Danske Bank (Dvs, de har et Maestro kort, fordi Dankortet kan misbruges for let ;))

  • Lad nu lige manden få et ben til jorden.


    Husk på at på sin vis er World of Warcraft banebrydende idet Blizzard's image og Ry alene har trukket folk til som ellers ikke er intereseret i MMOG spil. Så i den kommende tid vil vi nok se en del flere rigtige Newbies lave tråde om hjælp til alverdens ting.


    Dette ser jeg som en god ting, og en udfordring for den danske WoW community idet vi bør tage en kærlig hånd om de få udvalgte som rent faktisk brugte 30 sekunder på at læse den officielle hjemmeside og så at der lå et dansk forum her.


    Så læg flammekasterne ned, og sig velkommen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude
    Hvis du er så meget imod betalings spil, så synes jeg ikke du skal spille WoW - det princip er stik imod mere eller mindre alle MMORPGs.... Og nej, du kan ikke spille singleplayer :boxing:


    Havde sq bare hørt så meget godt om det! Og vidste os man skulle betale, men bare ikk lige når man fik det. Regnede med at jeg kunne installere det, taste min key og så var de 30 dage igang..


    Og at der så ikke er single syntes jeg nu stadig er lidt råddent! For aner jo ikk hvad spillet handler om :)

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Med henblik på din slags har jeg skrevet en lille FAQ, den har godt nok ikke så mange punkter endnu, men læs den og post et reply med hvad du godt kunne tænke dig at vide mere om som en frisk ny her i WoW!


    EDIT : Klik Her for at blive taget til den :D

  • Den må jeg da lige læse :D


    ekke>> Har intet imod betalings spil, troede bare jeg kunne installere og så vente en måned med at købe et gamecard ;) Så jeg kunne drikke de flere pilsnere her i weekenden :D:D

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

    Rettet en gang, sidst af Mc.PoT ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mc.PoT
    Hey har lige købt wow, men så står der fandeme man skal create en account for at kunne spille lortet!!


    Og jeg har ikk ligefrem et prepaid gamecard!


    Har ellers hørt man får en månede med gratis når man køber spillet.. Hvad gør jeg?


    da jeg købte det kunne jeg heller ikke spilel det... men jeg skrav bare mit hæve-kort nr. på JBS :] da den først månde var gået så kunne de ikke hæve :D haha


    så jeg måtte ud og finde et gamecard... ;)


  • hvorfor er det lamt? det koster fandme mange penge at holde det kørende. folk skal have løn, serverne vedligeholdes og der bliver hele tiden arbjedet på nye ting til spillet som gavner dig! så jeg synes fandme ikke du skulle komme med den slags kommentarer. og at du dermed synes det er plat at der ikke er singleplayer viser også bare at du ikke har en skid forstand på hvad spillet går ud på :roller:
    hvis jeg nu siger at red alert, yuris revenge bare er det totalt overseje spil på jorden og man kan alt muligt ville du så gå ud og købe det?