Har lige købt spillet hjælp tak :)

  • Hey har lige købt wow, men så står der fandeme man skal create en account for at kunne spille lortet!!


    Og jeg har ikk ligefrem et prepaid gamecard!


    Har ellers hørt man får en månede med gratis når man køber spillet.. Hvad gør jeg?

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • GREAT! Så det vil sige jeg ikk kan spille det før jeg får fat i et gamecard? Har sq ikke noget visa lort!


    Ikke engang singleplayer??

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • LOL, det kunne være du skulle tage og læse på indpakningen/kassen før du køber et spil, eller læser et review, hvis du havde gjort det vill du kunne læse at:


    1: Det er et MMORPG, hvilket løst oversat betyder at det er et online spil, derfor ingen singleplayer del.


    2: At det koster penge at spille.


    Men tag og køb et prepaid gamecard og derefter er 1ste måned gratis.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Et visa Electron kan også bruges (Hvis du er kunde i Nordea), P.T ved jeg ikke om de acceptere Maestro kort (Som er populære, bla i sverige og Tyskland), check under Debit kort.


    Men som sagt, måske på en lidt hård måde :) RTFM :)

  • Hehe okay, vidste godt det koster penge at spille, hvilket jeg os syntes er FULDSTÆNDIG latterligt!


    Men at det kræver at man har visa bare for at kunne få spillet igang vidste jeg intet om!! :lame:


    Nå jeg må igang med sms'erne og skrive til nogen kammi'er og høre om de har et visa de lige vil låne ud :)


    Kommer det til at koste dem noget at jeg lige låner deres visa så jeg kan få min måned gratis ?(

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Nok det dummeste jeg nogensinde har hørt!


    Hvorfor har du købt spillet hvis du syntes det er så lame at skulle betale for det?
    Hvis vi ikke skulle betale for spillet ville det jo blive alt for kedeligt i længden!


    Tag dig sammen og tænk dig om! .. :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Big_BEN
    Ja, det koster 1 måneds spil at få den gratis måned.....


    Det passer ikke, De bruger kun kortet til at få "sikkerhed", ingen penge bliver trukket på kortet før de 30 dage er gået. Og hvis du laver en Cancel account, og derefter løber ud og køber et game card så vil det koste din ven's kort nul kroner.


    Men som sagt, Debit kort kan også bruges (Skal lige have checket om Maestro kort (som Danske bank udbyder her i danmark) kan bruges.

  • Fire ord til dig! STFU!


    Forventede at jeg bare kunne spille det da jeg havde hørt om den gratis måned!


    Og at man så skal betale ekstra udover det man lige har punget ud for spillet syntes jeg er er lamt!


    Og hvorfor er det lige at du syntes det gør det mindre kedeligt at spille det fordi det koster penge..


    Det kan vi tage over PM for gider ikk min tråd bliver fyldt med en masse lort.. Som det svar du kom med jo egentlig er, mundlort ikke noget andet.. Du har ingen ting at bidrage med udover jeg skal tænke mig om.. Så den tager vi over PM hvis du vil mere!


    Fjols!


    Men mit svar blev ikke besvaret, hvad koster det for den måned man skal betale via visa kortet??

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Oki :) Jamen jeg siger tak for hjælpen Tormdk!


    Så må jeg jo lige ha fat i en kammi!


    For hører jo så meget godt om spillet :)

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Np, bare husk at Cancel'e din account, du kan stadig spille de 30 dage og på den måde sikres du at din ven's kort ikke bliver trukket.

  • Hvad vil det sige med cancel account??


    Er det bare noget man skal gøre med det samme man opretter accounten?


    For fremover vil jeg køre med prepaid gamecards!

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mc.PoT
    Hvad vil det sige med cancel account??


    Er det bare noget man skal gøre med det samme man opretter accounten?


    For fremover vil jeg køre med prepaid gamecards!


    gå ind på wow-europe.com og account , derfra kan du "styre" dit account some at sætte det på "pause" så du ikke skal betale, men du kan heller ikke spille.

  • Well, det er at Opsige sin account på Dansk (Cancel = Opsige i denne sammenhæng)


    Men bare rolig, det den gør er at opsige din næste betalings dato, så indtil den dato kommer kan du godt spille alligevel.


    Når dato'en så kommer så rearktivere du bare din konto med dit Gamecard og kan så ellers holde den kørende derfra :)

  • Du installerer spillet... derefter opretter du et account på deres hjemmeside, vha. din cd-key... Du har nu et account at logge på med, og 1 måneds spilletid.. derefter kan du købe gamecards med 2 måneders spilletid, for 200kr.- i fona!


    Disse camecards indsætter du på dit account vha. deres hjemmeside, hvor du trykker "manage account"

  • Ok, jeg takker for svarene!!


    Fik lige af vide at hvis jeg bruger den "10-day guest pass så kan jeg gå ind og spille i 10 dage? Uden jeg behøver at købe et gamecard lige nu...


    For det ser ud til jeg ikk kan nå at komme i byen efter et gamecard her idag..


    Men så kan jeg jo bare hente det i morgen eller mandag!!

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Guest Pass'es er til at åbne accounts med, ligesom din CD key, så det der ville ske er at du ville have To accounts :)


    Giv istedet dit Guest pass til en ven, og få ham hooked også :D


    PS: Du behøver først et gamecard 30 dage efter du har aktiveret din account, så du har ikke travlt :)