K: Kvali Baghøjttalere

  • Hay... Nogen der vil sælge deres baghøjttalere ? Har et budget til 1.000 kr. Jeg kører med B&W fronts og center. Samt en Yamaha sub... Så ved i ca. hvad for noget der søges ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Kunne det være noget?


    Det ku sagtens være noget... Hvad gav du for dem og hvilken pris havde du tænkt dig ? :D[/quote]


    Jeg gav selv kr. 899,- pr. stk for ca. 2½ år siden (kan dog ikke finde kvitteringen eller emballagen). Højttalerne er i fin stand og uden ridser.
    Hvad siger du til kr. 1000,- + porto?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsJ


    Det ku sagtens være noget... Hvad gav du for dem og hvilken pris havde du tænkt dig ? :D


    Jeg gav selv kr. 899,- pr. stk for ca. 2½ år siden (kan dog ikke finde kvitteringen eller emballagen). Højttalerne er i fin stand og uden ridser.
    Hvad siger du til kr. 1000,- + porto?[/quote]


    du gav 899 og vil sælge for 1000? og de er over 2 år gamle?

  • Vil højst gi 800,-pp for dem, da 2½ år og der er ingen kvitt. Det er jo ik fordi enhederne er voldsomt store i dem...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mc.PoT
    Og du mener at enheder skal være store for at spille godt? :roller:


    Når jeg nu har arbejdet i Hifi-klubben og nu expert, vil jeg selv mene jeg ved lidt om højttalere... Når jeg nu har et stort b&w sæt, skal jeg oss ha nogle baghøjttalere som kan følge med og gi en lyd der passer til det andet... Og kunne vi blive ved topic Mc.PoT ?

  • hejsa bukke mand jeg har også et par jamo 200 som du kan købe de spiller godt MEN desværre er folien oven på højttalerne løsnet sig så de ska males prisen er så også der efter 350 kr :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af slaske6
    hejsa bukke mand jeg har også et par jamo 200 som du kan købe de spiller godt MEN desværre er folien oven på højttalerne løsnet sig så de ska males prisen er så også der efter 350 kr :]


    yder mere kan de ses da jeg ikke bor særligt langt fra dig 25 km (skærbæk )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af slaske6


    yder mere kan de ses da jeg ikke bor særligt langt fra dig 25 km (skærbæk )


    .:> EDIT<:.
    Sry var desværre lidt for stiv til at skrive noget som helst rigtigt igår :crazyeyes: Har du et link til dem ?