har efterhånden spillet på stormreaver noget tid nu, men syntes ikke det er fordi der er så mange danskere, nogen herinde fra der spiller på den? eller`?
-
-
Talien , du har pm vedr. Signatur.
-
Jeg spiller på Stormreaver og jeg kender en del der gør
-
zerokill3r, det skulle være ordnet.... og seepee, er det alliance eller? spiller jo på horde....
-
Skal lige siges at jeg spiller alliance derinde
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Skal lige siges at jeg spiller alliance derindeja, det kan jeg se... hvis du er frisk, så kan jeg da lige prygle din rogue lidt med min mage....
-
Ved ikke rigitigt om den her post hører til under "Quests"?
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Ved ikke rigitigt om den her post hører til under "Quests"?nej, ved heller ikke lige hvorfor den ligger her, en admin må da gerne flytte den...
PLZ
-
Der er dælme mange alliance der er danskere på den server, støder da også på et Horde guild der hedder "D E N M A R K" en gang imellem..
jeg har set et par chars på den server..mest brugt er min lvl 60 pala og lvl 32 priest!
-
sry jeg ikke fik flytte den noget før spiller der selv med en lvl 60 mage
-
Jeg har også 2 chars (beatzor og Tuen) men på Alli
Har lavet en warrior også nu (Flodhunden) -
names? =) skal da lige sige dav dav hvis jeg render ind i jer.... eller andet.....
-
Vi er en dansk horde guild med ca 150 accounts. VI hedder Loke's List.
Du kan prøve at fange vores GM Radiant ingame, eller finde os på vores Hjemmeside
-
Oprindeligt indlæg af sQren
Vi er en dansk horde guild med ca 150 accounts. VI hedder Loke's List.Du kan prøve at fange vores GM Radiant ingame, eller finde os på vores Hjemmeside
første dag med ZG, gal i var provokerende
-
hehe... Du stod sikkert i vejn
/Søren
-
Oprindeligt indlæg af sQren
Vi er en dansk horde guild med ca 150 accounts. VI hedder Loke's List.Du kan prøve at fange vores GM Radiant ingame, eller finde os på vores Hjemmeside
ja, har hørt lidt om jer.. rofl...
gratz med første boss i MC... =) en af mine m8s er desværre gået med i jeres guild... prøver desperat på at få talt ham til fornuft...
min lille bror (NØB) prøver osse ret meget på at recruite alle andre til jeres guild...
i har aldrig overvejet et limit? eller evt prøve at undgå at have for mange noobs med? ikke fordi jeg har noget imod noobs, eller at være i guild med dem... det er bare sådan at er man for mange, så bliver der trængsel om ting som MC, ONYX osv osv.... -
60 mage "arrion" Main
60 warrior "mogens" alt
55 Hunter "pollux" altAlle på stormreaver og medlem af "Sheep" Alliance =)
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
første dag med ZG, gal i var provokerende
host host* ganker guild host*
-
Vi er nået til garr nu.
Vi er ikke en power play guild som Massive og trolltyg, så Lucifron var skam flot synes vi selv..
/Søren
-
Vi kom iøvrigt til den samme konklussion som så mange andre hvad angår noobs. Vi var bare lidt længe om at opdage det selv.
Tror vi var mere fokuseret på at blive en stor dansk guild, end at opnå resultater.
Vi er nede på under 80 accounts nu. Resten har Warrior nation og en eller anden ligegyldig guild fået, så nu sidder de med SorterPer
/Søren