Seek Guild

  • Hejsa alle:D
    Jeg ragede uklar med en del større guilds på min server og leder nu sådan set efter en ny:D
    Server er underordnet så rykker jeg bare min char.
    Jeg er 60 Mage med Magister stuff og den dur.
    Jeg vil bare kun joine en guild som allerede på nuværende tidspunkt kører MC


    På forhånd tak:D

  • hvad var det galt med dit guild på din server ?


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII


  • Flytter bare din char...? Du kan ikke vælge hvilken server du vil flytte din char til og det er kun udvalgte servere hvor du kan flytte din char.

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • Jeg har lige lavet en undead rogue på Al´akir og leder også efter en guild som er rimeligt seriøs med hensyn til mål og dedikation, den guild som jeg leder efter skal raiding (både pve og pvp) være højt prioriteret, et af mine mål er at nedlægge onyxia og andre mobs i den klasse.


    Jeg ved at jeg nok skal vente et par lvls før der er nogle guilds der ville kunne bruge mig til noget, men send mig en /w ingame, så kan vi da i det mindste snakke lidt sammen, og måske lære hinanden at kende lidt :)


    Navn: Malk

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • godt råd, hvis du lige er startet på al'akir.


    Lav en warlock eller priest....som rogue har du sådan set ikke megen chance for at komme ned i highend instances hvis du ikke er i et godt stort guild, og de fleste af dem rekrutere ikke rogues. Sådan er det ihvertfald på alliance siden, og skulle ikke undre mig det er på samme måde på horde.


    Men hvad der altid mangles er en priest eller warlock diverse instances.