Små øjeblikke

  • Har selv oplevet en lidt sjov ting for noget tid siden. Jeg havde spillet WoW hele weekenden, og var lige oppe ved den lokale spar for at købe cola. Skal sige noget til min lillebror men kan ikk lige finde ham. Så kommer glimtet hvor jeg lige kigger op til højre for at finde ham på mappet :))


    Synes det var meget sjovt, har i oplevet nogen lignende?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Kan du sige geek? :))
    Ej jeg har ikke selv prøvet lignende, men det kan da være det kommer ? :D


    Hehe, det gælder vel bare om at spille nok ^^

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Nørd, men kender det godt. også fra de gange jeg har spillet wow, hvor min mor sagde at min lillebror fik en af hans venner på besøg, så sagde jeg fair nok, hvad level er han i? havde spillet wow 9 timer i træk der tror jeg ;) .. også oplevet noget i CS hvor jeg leder efter min far hvor jeg prøvet at kigge op til højre på radaen .. Var lige blevet færdig med en CW der ;)

  • Yeps. Lidt pineligt.


    F.eks. Ligge søvnløs og hvergang man falder i søvn kommer CT Løbene ind på ens værelse.


    Spørge ens lillebror om han har Grenaten (Telefonen)


    Lege CS i søvne og vågne hvor man kaster sin Hovedpude (HE Grenaten) Afsted mod fjernsynet.


    Blive stormet af Ninja's som sparker til ens Computer.


    Har os IRL Set en bil med følgene nummer plade.
    SANCHEZ PÅ en Motertrafikvej nærkolding (Brandrupdam) - 2 Gamle folk der var i bilen.
    Jeg kan blive ved :(


    g33k

  • Har ikke prøvet noget lign. i WoW (endnu)


    Men i CS, engang min lillebror irreterede mig prøvede jeg at flytte min pistol op til hans hoved og blev faktisk irreteret over jeg ikke kunne. Det var den sidste dag jeg spillede CS ;)


  • LOL, seriøst? :P

  • Gik koncentreret hen til det største brød inde i byen, gned mig op af ham og slog en ordentlig prut hvorefter jeg febrilsk ledte efter min disconnect knap :(


    Nej, men helt seriøst har jeg ikke oplevet det store endnu. Heldigvis.

  • har engang prøvet at caste fireball i søvne siger mine venner, ved selvf ikke om det passer.... behøver jeg sige min char er mage? :S

  • Det eneste jeg også har prøvet er at sige; Level istedet for klokken og alder .. :\.. Galt sådan noget..


    alt det andet de siger.. :P :lame:



    :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    underligt nok tror jeg på meget ldidt af det her!


    nogen af dem lyder lidt lang ude det må jeg give dig ret i.. men når man selv har prøvet det giver det faktisk mening hvor latterligt det end lyder :]