Nå hvilken type leatherworkere har vi her?
Har selv lige fået min Elemental her i weekenden som lvl 47/48
Har som det første lavet den her lille ting
http://tvpe.dk/temp/WoWScrnShot_060505_163457.jpg
Nå hvilken type leatherworkere har vi her?
Har selv lige fået min Elemental her i weekenden som lvl 47/48
Har som det første lavet den her lille ting
http://tvpe.dk/temp/WoWScrnShot_060505_163457.jpg
Da jeg spillede med min 60 Rogue valgte jeg Elemental. Naturligvis for at crafte mine egne Stormshroud og Helm of Fire.
Men Tribal er også en god ting, da Devilsaur sættet har nogle bedre stats. (Attack Power og stamina + crit %'er)
var tribal med min ex-rogue
Jeg valgte Dragonscale med min Hunter, der er noget rimeligt nice crit gear at vælge imellem.
Er der en side hvor man kan se hvad de forskellige classer gør/kan laver af ting..?
Og hvad lvl skal man være for at kunne få dem..?
QuoteOprindeligt indlæg af Angel_Anubis
Er der en side hvor man kan se hvad de forskellige classer gør/kan laver af ting..?
Og hvad lvl skal man være for at kunne få dem..?
Thottbot.com
dkwolf
Hvordan får du den til at vise sell price? har ledt efter den funktion i en evighed nu :-/
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
dkwolf
Hvordan får du den til at vise sell price?
har ledt efter den funktion i en evighed nu :-/
en funktion i UUI mod - den viser salgs pris til en vendor
Jeg er 44 - shaman, og sidder og spekulerer over hvad jeg dog skal vælge - gider egentlig ikke dragonscale, synes noget er noget lort... Så ville vælge imellem elemental og tribal, rent pengemæssigt - hvad gir så bedst ? Og hvor er udbudet størst ?
Valgte Tribal da jeg umiddelbart mente jeg kunne tjene mest med det, og så har jeg jo mit devilsaur sæt - retrospekt: Elemtal er vist bedre
Har 300 elemental leatherworking Har det fordi vi ikke havde en aktiv spiller med det, så gik lige fra 0-300 på 3 dage og brugte omkring 250-300g på det. Har næsten alle patterns nu inkl Shifting Cloak
De sælger på under 5 mins hvis man kun tager 400g Det er ca 100g under vores serverpris
nu er jeg nok dum, men hvor vælger man det henne? har selv leatherworking og har ikke støt på de ting endnu, har godt nok også kun 110 i det..
Kommer ved 225
Lige et spørgsmål.
Nu har jeg selv skinning og leatherworking. Jeg er nu artisanskinner, problemet er at hvor kommer jeg videre med min leatherworking?? jeg har den oppe på 150? Hva nu.
Har fundet ud af det:-) Kræver jo bare man læser hvad der står he he.