Mit bud på Henrik Solgaard...
-
-
Oprindeligt indlæg af ScratchY
hahaaha, den med Nik & Jay er noget af det sjoveste jeg nogensinde har hørtHAHA
han holder den faktisk up to date
den er jo efterhånden gammel den side
fuck hvor det klart det ringeste jeg længe har hørt.. ved et uheld havde jeg dolphs skrål på min playlist.. passede faktisk rigtig godt ind lige efter sangen
-
nu slap polaktråden jo heller ikke uden et par fordømmelser eller 100
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
i ka da bare svine mig til
rager mig meget lidt, jeg bliver kun glad når folk gør det. så har jeg nemli en grund til at svine dem til også
tror måske du skulle fedte ind på hol.dk istedet...for sådan kører vi det ikke herinde........
-
Oprindeligt indlæg af Skodfjæs
Dette minder mig om american idol - like a virginhttp://www.jengajam.com/r/Worst-Singer-Ever
fuck det lød nok skidt
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Desværre er det kun trådens "indenførs" overskrift der er ændret
Den der ses "udenfor" er fortsat den uheldige
Jeg har ændret det
-
Han skriver at "Feel" var ment som en "Joke".. lmao, det tror jeg nu ikke, den var blandt listerne lige fra da jeg så den første gang for en del måneder siden
-
Oprindeligt indlæg af shak
Jeg har ændret det
Tak... Så er jeg fri for at blive "mobbet" -
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Det er noget af det dummeste jeg længe har hørt
For det første blev polakkerne ikke "svinet til" som jeg efterhånden har skrevet utallige gange - Der var ingen der skrev at polakkere er tabere, men til gengæld gjorde man lidt sjov ud af at mange af dem arbejder sort.
Forskellen er da krystalklar !
Der er heller ingen der siger at man ikke må joke lidt med ham gutten fra skaduhafest.dk , men der er forskel på at joke, og på direkte at nedgøre ham ved at kalde ham verdens største taber.
der er vi jo så forskellige.. men lad det nu ligge ved det... :]